25 Ağustos 2009 Salı

sevgili Blogger...


Sen bu yazıyı okurken ben akdeniz açıklarında yüzüyor olacağım.

Dubalardan el sallıyor, başıma güneş geçmesin diye dalıp çıkıyor olacağım. Rengi biraz açılan tenimi, yüzerken tekrar karamel kıvamına getirecek, haydi bir tur daha gidip geleyim diye kendimi zorlayacağım.

Ve ağustosun son günlerinden birini böyle, kendimce huzurlu bir şekilde geçireceğim.

Ve son olarak ben bu yaz bronzlaşmak, kendimle uzlaşmaak, yer yer yozlaşmak, uzaklaşmak istiyorum Blog :)

Denizin dibinden gelen edit: Dubalar kesmedi, su sporları da daha başlamamıştı, açıldıkça açıldım :D Açıklar daha eğlenceliymiş. Sanki akdeniz benimmiş gibi hissettim :D

Sahil ağustosun en sakin halini yaşıyordu, yalnızca 2 sıra insan doluydu. Ama çok güzeldi. Sessiz ve sakinken seviyorum ben plaj keyfini. Ama öğlene kadar sürüyor benim keyfim, dalga çıkınca pek hoşlaşmıyorum daa :)

Aaa birde yüzmeye başlamadan önce balıklama dalarım. Dalarken gözümü (gözlüksüz) açınca önümden bir balık sürüsü geçti :) Sonra kıyıda gözlükle daldım çıktım, daldım çıktım çocuklar gibi. Bir tane balığı kovaladım. Böyle beyaz kuyuğunda dikey çizgi olan bir balıktı. Ay çok şekerdi amaa :)

16 yorum:

  1. Yüzebildiğin kadar yüz bencede :)

    YanıtlaSil
  2. ayıp ama senin bu yaptığın :(

    YanıtlaSil
  3. ama ben de istiyoruuum!!!

    olmaz ki böyle, tam tatilden dönmüş, ev hayatına adapte olmaya çalışan bir zavallıya okutulmaz ki böyle postlar... cık cık cık...
    :)

    YanıtlaSil
  4. git seker, at kendini denizlere :)

    YanıtlaSil
  5. keyifli tatiller :) bol bol bronzlasman dilegiyle

    YanıtlaSil
  6. pinky yerinde olmayı çok isterdim,şu an ofiste olmaktansa tabiki:))

    Keyfini çıkar bizim yerimize de;)

    YanıtlaSil
  7. --> sınırlarımı zorladım Kelebekçim, vatozmuş, deniz anasıymış dinlemedim vallahi :) yok zaten konyaaltında.

    --> Yaa çok özür dilerim Pamukcum :( Ama içiniz açılır belki filan demiştim ben :) sizde gelin Tibetciği yüzdürelim.

    --> sen de gel Merbecim, kimseler yok çok sakin :)

    --> deliye hergün tatil diyelim :)

    --> hıh içi açılmış Mercanın :)

    --> attım Görkemcim özlemişim bir haftada :)

    --> teşekkürler Ella :) yandım yandım yandım, yandım ah ki ne yandım :D

    --> Seneye benimde 23 yıldır bitmeyen tatilim bitecek Yıldızcım :) Hepinizin yerine keyfini çıkarıyorum :)

    YanıtlaSil
  8. Ana sen az evvel bana tatilden mi yorum yazdın bak affettim bu sefayı o zaman bebek :)

    YanıtlaSil
  9. ben hep tatildeyim Stilcim :) Hep antalyadayım, hep öğrenciyim. Ama affet sen yinede :D Hepiniz için kulaç attım vallahi.

    YanıtlaSil
  10. Denizkızı Pinky'cim, öyle bilmediğin balıkların peşine takılma, uzaklara da gitme lütfen;)

    YanıtlaSil
  11. yok gitmem Kutucum, gel sana şeker vercez, bikini vercez falan deseler bile gitmem :D

    YanıtlaSil
  12. ohh pinkiş gez yüz bakalım. akdeniz diosun bi de. böhüüüü

    YanıtlaSil
  13. --> ağlama Damlocan sen de gel, hepimize yetecek kadar var :)

    --> aa sen de gel Stilcim, paylaşalım sıcakları, denizi :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)