12 Ağustos 2009 Çarşamba

televizyonda ilk kez...

Bugün Kanal D'de arka arkaya iki film birden var. İkisi de tv'de ilk kez.

İlk önce saat 20:30'da 2008 yapımı Hayalet Sevgili filmi var. Romantik-Komedi tadında bir film. Çok severim :) Başrollerinde Eva Longoria Parker, Paul Rudd, Lake Bell ve Jason Biggs oynuyor.



Hemen ardından saat 22:30'da ise Gölge Oyunu adlı film var. Harvey Keitel, Joshua Jackson, Claire Forlani ve Armando Pucci oynuyor. Film biraz İtalya'da geçiyor gibi geldi. Bayılırım italya manzaralı filmlere :)




Haydi bakalım film severler ekran başına toplaşalım. Herkese iyi seyirler :)

15 yorum:

  1. Pinky'cim, yaşa varol valla, hayalet sevgili aklımdaydı, unutmuşum, şimdi sende görünce hatırladım, hemen açıyorum:)

    YanıtlaSil
  2. hihi :) işe yaramış yazmam, sevindim :) güzelmiş film sevdim ben. Eva'yı da pek severim zati :)

    YanıtlaSil
  3. Hem izliyorum hem yazıyorum :)Mimini yazdım pinkycim :)

    YanıtlaSil
  4. oturdum izliom belki gülerim die.

    YanıtlaSil
  5. -->bende reklamlarda koşarak geliyorum pc'me :) Kelebekçim. gördüm mimini yorum bile yazdım.

    -->gülersin gülersin. Olmadı fıkra anlatırım ben sana Damlocum. sen yeter ki gül :)

    YanıtlaSil
  6. 'güldür beni ağlamayı istemioruuuuum' demiş erkin baba. ben de sana diiiiyurum o zaman. zaten filmi de izleyemedim.
    fffff

    YanıtlaSil
  7. buyur bakalım bir fıkra Damlocan :)

    Kadının biri, 46 yaşındayken kalp krızi geçiriyor ve hastaneye kaldırılıyor. Ameliyat masasındayken, ölüme yakın, birden bir hayal görüyor. Azraili görüyor ve soruyor:

    "Benim saatim geldimi?"

    Azrail cevap veriyor:

    "Hayır, senin daha 43 sene, 2 ay ve de 8 günün var".

    Narkozdan uyandığında, estetik yaptırmaya karar veriyor. Yüzünü gerdittiriyor, dudaklarını doldurtturuyor vs. Yeniden doğmuş gibi oluyor.

    Daha uzun bir süre yaşıyacağını bildiği için şimdi, o kadar ameliyatin değdiğini düşünüyor. Son ameliyattan sonra, hastaneden tamamen yeni bir insan gibi çıkıyor. Tam karşıdan karşıya geçiyor ki ambulans çarpıyor. Ölüyor.

    Cennette Azrail'e soruyor:

    "40 seneden daha fazla yaşıyacağımı sanıyordum! Neden ozaman bana o ambulansın çarpmasını sağlayıp, beni öldürdün?"

    Azrail cevap veriyor:

    "Kız, ben seni hiç tanıyamadım!"

    YanıtlaSil
  8. Puhaaa:D Bu ne Pinky'cim, ilk kez duyuyorum, süpermiş;)

    YanıtlaSil
  9. hehe :) msn'nin sitesinden buldum. daha önce mail gelmişti bu, aradım buldum :)

    YanıtlaSil
  10. sevdiğin şarkılara baktım da Pinky'cim, Urban Symphony - Rändajad'ı gördüm... çok güzel bir şarkı... ilk üçe giremedi diye çok üzülmüştüm...

    YanıtlaSil
  11. bencede çok güzel Pamukcum,çok güzel bir ses, süper bir müzik... bende ilk 3 e girer diye ummuştum ama olmadı. gönüllerin birincisi oldu :)

    YanıtlaSil
  12. peki sekerim, golge oyunu nasil bi filmdi, onu da izleyelim mi bi dahakine

    bi dee fikra cidden guzelmiiisss :))

    YanıtlaSil
  13. güzeldi ben beğendim. bol bol italya kırsalını seyrettim :) konusunda dram yazıyordu ama çok dram değildi, güzeldi Görkemcim.

    arada güzel fıkra bulursam yazayım ben iyisimi :)

    YanıtlaSil
  14. pinky dün, cuma günü vizyona giren "kız kardeşimin hikayesi"ne gittim allahım o nası bi film ağla ağlaaa tükendim:(( çok dokunaklı .lösemiye yakalanan bir kızın hikayesi...ve cameron diaz tam izleniilesi çok güzel bir iş çıkarmış.

    YanıtlaSil
  15. bende merak etmiştim görünce iyi oldu güzel yorumun Mercancım. gidersem mendillerimi hazır edeyim :) severim Cameron Diaz filmlerini.en çok The Holiday'i severim :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)