6 Ağustos 2009 Perşembe

uykudan önce biraz kahkaha...

Kardeşim iş yerinde değilse, uyumadan bir Cem Yılmaz seyrediyor. Dolayısıyla bende...



Uykudan önce süper geliyor. Gülüp gülüp rahatlıyorum :) Hiç sıkılmıyorum. Her izleyişimde, sanki ilk defa izliyormuş gibi gülüyorum.



En çok askerlik anılarını seviyorum. En dinlenesi askerlik anıları Cem Yılmaz'da.



Ha bir de belfıtığı anılarına kopuyorum. Hoohoho :) Şu anda yazarken bile gülüyorum. Hemşirenin biriyle konuşuyor. :D Kesinlikle tavsiye ederim. Ama uykudan önce...

6 yorum:

  1. Pinky'cim, şu askerlik anıları kısmında bazuka-patates-fotoğraf olayına ben de her seferinde çok gülüyorum:D

    YanıtlaSil
  2. Bende bayılıyorum bu adama. Hiç uykudan önce izlemeyi denemedim ama?

    YanıtlaSil
  3. ayy hastanedeki espriler bomba! hasta kadının köprü trafiğini merak etmesi falan. hahaha :D:D:D durup durup taklit ederim :D

    YanıtlaSil
  4. sanırım cem yılmaz kadar süper bir komedyen yok, olamayacak da. hiç bıkmadan, sıkılmadan 500 kere izledim belki de :)

    YanıtlaSil
  5. :)))eşimde izler izler güler bende gıcık olurum herseferınde aynı seye nasıl guluyorsun dıye demekki herkes guluyormus bak:)

    YanıtlaSil
  6. -->Kutucum onlarda çok komik. Ben de en çok er gazinosunda gülüyorum :)

    -->Pamukcum birde yatmadan dene.Çok rahatlatıcı :)

    -->'ayy yavrum! ay! nasıl rahat geldiniz mi köprüden?' :D evet çok komik o :) birde refakatçisi var :D http://www.youtube.com/watch?v=EDztO4LnJos&feature=related bakın şurada..

    -->Yok onun gibisi gerçekten Merbecim :) İzlemye devam, kesinlikle sıkmıyor :)

    -->Ben de tahmin etmemiştim benim gibilerin olabileceğini Primacım :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)