5 Ağustos 2009 Çarşamba

var diyorum inanmıyorsun...

Kızıl gezegen Mars'ta dikilitaş bulmuşlar :)



Vallahi var bir uygarlık, billahi var...

Neler yazıyor üzerinde kimbilir. Çok merak ettim.

Ayda yürüyen Buzz Aldrin geçenlerde şöyle demiş; “Mars'ın aylarını ziyaret etmeliyiz. Mars'ın çevresinde 7 saatte bir dönen Phobos'ta patates biçimli alışılmadık bir yapı, bir dikilitaş var. Kim koydu bunu oraya?”

Valla kimin koyduğunu ben görmedim Buzz amca ama dediğin gibi araştırmak şart. Sen büyük adamsın, bir bildiğin vardır ;)

Var zuzaylı yaşam formları. Koskoca evrende yanlız olmadığımıza eminim. Var diyorum, delirdim sanıyorsun sevgili blogger. Çıldırıciyim...

Anam! İnanıyorum diye beni de kaçırmasınlar. Bir ellerinin üç parmaklarıyla beni gıdıklayıp, benden reaksiyon almak istemesinler sakın. Sakın! Bak sakın dedim zuzaylı abilerim, ablalarım. Gıdıklanmıyorum ben...

Uzayda deniz var mı acaba? :) Varsa belki bir daha düşünürüm...

Tamam tamam.. İndirin beni inanmıyorum...

9 yorum:

  1. Var var olmaz olur mu, misal Kutu, çocukken kendini uzunca bir süre zuzaylı sanmıştı:P Denizi bilmem ama eğer gıdıklıyorlarsa şimdiden söyleyeyim çok pis bozuşuruz ona göre!
    İmza: Her bi yerinden gıdıklanan Gıdık Kutu

    YanıtlaSil
  2. bende bir kere öğle arasında eve gelen annemi, şaşırınca annem kılığına bürünmüş zuzaylı sanmıştım. gelmeye vakti olmazdı da :)

    bi filmde izlemiştim gıdıklıyorlardı. ah hep o filmlerden oluyor... söylerim ben onlara sana düzgün davranırlar Kutucum :)

    YanıtlaSil
  3. Valla ben inanmıyorum bu koca kainatta bizden başka canlı olmadığına... Uzaylıların var olduğu düşüncesi de beni pek bi heyecanlandırır, niyeyse! :P

    YanıtlaSil
  4. aman gelseler de bi tanışsak artık:P

    YanıtlaSil
  5. -->ürkütücü değilmi Pamukcum, ondan inanmıyorsundur :)

    -->bende aynı fikirdeyim Mercancım gelseler ben tanışcam önce kalabalığı yarıp :)

    YanıtlaSil
  6. ben sanirim icten ice inaniyorum ama dusunmekten kaciyorum onlari, pek kafa yorasim gelmiyor, sanki baslarsam kaptirip peslerinden gidecem gibi :)

    YanıtlaSil
  7. önce düşünenleri alacaklarımış yanlarına :p

    sahiden insan düşündükçe kaptırıyor kendinii :) sakıncalı bir durum. Kaptırma Görkemcim :)

    YanıtlaSil
  8. bence de varlar :) ama buralara uğramazlar, geleni taşlıyoruz çünkü :)

    YanıtlaSil
  9. hehe :) taşlamışlardı sahiden. ufo gören masum köylüler hiç misafirperver değillermiş :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)