24 Ağustos 2009 Pazartesi

vur davulcu eline üşenme, hoppaaa...

Diyeceğimi sanıyorsanız yanılıyorsunuz. Sadece şarkıda söylemesi güzel. Gıccık oluyorum çalmayı bilmeyen ramazan davulcularına. Nerde o eski davulcular. peeh...



Geçen sene bi keresinde merak ettim baktım, hiç yakışmıyor adamın eline o davul. Tesadüfen almış. Tokmak ve ekürisi (adını bilmiyorum o uzun ince sopanın) birbirinden alakasız, temposuz, duyup duyulabilecek en berbat sesleri çıkarıyor. Bu tamamen o adamın bilmemezliğinden kaynaklıyor. Emin oldum. Mani deseniz o da berbat. Ramazan davulcusu olmak için Milli Eğitim Bakanlığı sınav açsın bence. Hem iyi de para basar. Yada sertifikalı eğitim versin. Bakın size yeni yeni para kapıları buldum, değerlendirin bence.

Bu sene ilk uykumun çok derin bir evresine geldiğinden midir nedir, çok şükür uyanmadım bu sene bu sesle. Geçen seneye kadar apartman yüksekçe olduğu halde odama geliyordu sesler. Eee gecenin sessizliğinde her bi ses gelir, davul sesi mi gelmeyecek?

Gürültüyle uyanmaktan da nefret ederim. Ben ki telefonumun alarmını bile en yumuşak seslere ayarladım, gümbürtüyle uyansam çarpıntım tutar soldan soldan.

Gürültü demişken, bugün sabah üst katın ileri zekalı temizlikçisi sağolsun, temizliğe yine yatak odalarından başladı. Bir kere uykum kaçtı, bende erken olunca doktora gideyim dedim. Önemli birşey değil genel kontrol. Hani yoruluyorum filan ya hemen, tansiyonum düşüyor bilmem ne. Tahlil mahlil yapıldı. Kaçacakmış yine demir efendi, yakaladık sınırda. Ayrıca tansiyonumun normal hali düşükmüş, az tuzlu bir tüketici olduğum için. Önemli değilmiş bu durumda. Yani bomba gibiyim :) Demir ilacı kullanmak çok önemli değil artık benim için. İğne yoksa, problem yok :)

Şimdi aklıma geldi: Havai fişekler gibi ekolojik dengeye de zarar veriyor ahenksiz davul gürültüsü. Beynelmilel'deki yasaklı şarkıları çaldıkları gibi çalsalar ya :) Sessiz sessiz...

'kuşlar, çiçekler, baharı karşılama...'

12 yorum:

  1. Pinky'cim, davulun sesi uzaktan da yakından da hiç hoş gelmiyor, ödüm kopuyor gecenin bir yarısı!
    Unutmadan, Kutu da "İğne yoksa problem yok" mottosunda;)
    İmza: Enjektörü uzaktan görünce bile şaşı bak şaşır olan Kutu!

    YanıtlaSil
  2. Pinkycim gecmis olsun canim, o zaman ne yapiyoruz ilaci unutmuyoruz igneyi de yemiyoruz :)

    ama o bahar sarkisini calacaklarsa yuksek de olabilir, ben kalkar dinlerim :)

    YanıtlaSil
  3. Enjektör sadece iğnesini çıkarıp, içine su doldurup sıktığım bir oyuncak olarak kalsaydı keşke Kutucum :) Haha :) şaşı ddiyince aklıma geldi, bi keresinde şaşı bi adam kan almıştı benden. damara girdiğini zannedip etimi çekmişti, kolumun 1/3'i morarmıştı damar çatlamasından. ayy korkuttum yine ben seni, bu iki oldu :D

    YanıtlaSil
  4. çok teşekkür ederiim :) hii unuturmuyum hiç ilaçları Görkemcim:) aman aman.

    haydi onlar yüksekten çalsın, bizde baharın gelişini kutlayalım :)

    YanıtlaSil
  5. arabayla geziolar artık. bi bakayım dedim vıııın

    YanıtlaSil
  6. sonra gelip alacaklar demek ki bahşişleri Damlocum :) çook eskiden almadan gitmezlerdi.

    YanıtlaSil
  7. Geçmiş olsun Pinky,demir hapından daha faydalı pekmezler derim;))

    YanıtlaSil
  8. çok teşekkürler Yıldızcım. ben pekmez işine de girdim. organik pekmezler geliyor bize babamın memleketten ama 2,5 litreyi 1 haftada bitiriyoruz, banamısın demiyor. birde kilo alıyorum sonra :D

    YanıtlaSil
  9. Ramazan davulcularını bende hiç sevmem 9 kata pek ses gelmiyor bizim bu sne de hiç duymadım davulcu sesi :)Bende hiç sevem iğneleri uzak kalsınlar benden :)

    YanıtlaSil
  10. sana bi karikatür var bende :D

    YanıtlaSil
  11. Amanın ne diyorsun Pinky'cim??? O adamı yolmadın mı sonra??? Vize için sağlık raporu istendiğinde amerikan hastanesinin pek güzide yaşı geçkin hemşiresi de tıpkı Tarantino filmlerindeki gibi koluma enjektörü saplamıştı. Sonuç morarık bir kol!

    YanıtlaSil
  12. --> Kelebekçiim ne güzeel 9. katta mı oturuyorsunuuz. bizde biraz daha yüksekte olsaydık keşke :)

    --> Hala gülüyorum Damlocan :D

    --> Ahh ben canımın acısından gık! diyebildim mi ki Kutucum. Sonra aynı yerde kan aldırırken başka alan adama söyledim bak düzgün alın kolum 1 ay mor gezdim diye, 'şu mu aldı?' dedi bana :D
    O hemşire de kıskanmıştır senin genç kollarını Kutucum :D

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)