8 Ağustos 2009 Cumartesi

yolunu kaybetmiş bebek baykuş...

Kendisi sadece gece geldiği için fotoğraflayamıyoruz. Bir de zaten her baykuş gibi kulakları aşırı hassas olduğu içun, hemen kaçıyor. 4-5 aydır bu çevrede dolaşıyor. Hayır, ormanlık biryer de değil ki burası. Ağaç bile yok doğru düzgün etrafta. Yolunu kaybetmiş geziyor deli divane. Şehirli baykuş oldu.

Etsy'den.

Bir de 'cıyykhh cıykkhh' diye acı acı ötmese. :( Önceleri yavru köpekler var, onlar ağlıyor zannettik. Üzüldük. Sonra tam bizim karşı apartmanın panjuruna kondu. Balkonun ışığını açınca kaçtı. Sonra bir kerede gündüz gözüyle gördüm. O bana baktı, ben ona. Çok iri değil. Yavru olduğu belli. Ama delici bakıyor. Korktum, kapının arkasına sığındım :)

Bu da Etsy'den.

Birkaç haftadır sesi gelmiyordu. Gitti sanmıştım, yanılmışım. Şimdi yine geldi karşı apartmana. Uğursuz diye inanılır bazı yerlerde ama bir uğursuzluğunu görmedik. Göz göze gelmemeye dikkat ediyorum. Yırtıcı hayvan sonuçta. Gelir saçımı başımı yolar vay efendim sen beni niye anlatıyorsun orada burada diye. Korkarım yani :)

Ve bu da Etsy'den. :)

Daha neler neler var. Hepsinde aklım kaldı. Meğer ne şeker bir hayvancıkmış bu Baykuş..

3 yorum:

  1. Pinky'cim, neden bilmiyorum ama ben de çok seviyorum baykuşları, gerçi ben de karşı karşıya gelsem belki korkarım, ama yine de seviyorum işte:) şu pembe baykuşa bayıldım, bakışlar süper:D

    YanıtlaSil
  2. ben de pembe olana bayildim, sana almali Pinkycim :)

    YanıtlaSil
  3. -->karşı karşıya gelsen kesin korkarsın Kutucum. Çok feci bakıyor :) Hayvancağız kafasını sağdan sola çevirdi uçacak sandım ödüm koptu :)hep bu pembe baykuş gibi baksalar keşke :)

    -->benimmde favorim o pembe baykuş. yok yok almamalı Görkemcim :) ben yapımı öğrenmek istiyorum daha ziyade. :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)