18 Eylül 2009 Cuma

Ankara'dan abim gelmiş, evde bir bayram havası...

Annem babam beni çok severmiiş...

Ankara'dan abim değil teyzem geldi. Kendisi 2. defa babaanne olmanın mutluluğunu yaşıyor. Ankara dolaylarından 2. defa teyze oldu bu Pinky. 2 tane kız yeğenim var artık. Yazın hani bize bir Miniş tatile gelmişti ya, işte onun kardeşi oldu. Miniş abla oldu. Miniş bana abla diyor neyse ki, teyze değilim 3. kere :)

Neyse dağıttım konuyu. Teyzem Ankara'dan evine geldi. İzmir'deki teyzemde bayram için buraya geldi. Bizimkisi tam bayram oldu artık. Bu bayram yalnızız diye düşünüp kime gidicez derken, bayram sürprizlerle bize geldi :)


4 yorum:

  1. ben de gelioom pinkiii yalnız bırakmam seni :D

    YanıtlaSil
  2. gel Damlocan gel, şukulatalarla, kalbura bastılarla besliyim seni :)

    YanıtlaSil
  3. Gözün aydın Pinky'cim:)
    Bu arada ben dombili penguenlere bayıldım, bakıp bakıp gülüyorum şu an:D

    YanıtlaSil
  4. hehehe :) bende bayıldım. sevindim beğendiğine Kutucuum :D

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)