6 Eylül 2009 Pazar

betty, betty boooopp, seni nasıl sevdim beybii...

Sunset'teki indirimleri görmüşsünüzdür diye tahmin ediyorum. Zira Sevgili Kutucuğum daha önce haberdar etmişti.

Sunset bünyesinde satılan Fionco'nun Betty Boop'lu gecelikleri, ev kıyafetleri ve pijamaları var. Şirin mi şirin şeyler. Geçen sene karpuz kollu, puanlı ve yine Betty'li bir pijama alarak tanışmıştım kendisiyle.

Bu sene de bir gecelik alarak dolabıma şirin bir takviye daha yapmış bulunmaktayım. Hemde %50 indirimle. 27 lira gibi güzel bir fiyata.

Bu da resmi. Paketten yeni çıkmış ve ütülenmemiş :) Giyerken ütülerim ama blog. Bakma bana öyle 'ne üşengeçsin' der gibisinden :)

13 yorum:

  1. sahane pinkycim, eminim cok guzel olmussundur :) gule gule kullan, pembis pembis ve betty'li geceligini :)

    YanıtlaSil
  2. hihi :) teşekkürler Görkemciim :) nasıl kıyıp giyeceğim bilmiyorum ama :)

    YanıtlaSil
  3. hım güzelmiş:) güle güle giy

    YanıtlaSil
  4. Pinky,pembiş geceliğini güle güle giy,güzel rüyalar gör uyurken;))

    YanıtlaSil
  5. Güle güle giy pinkcim sana çok yakışır eminim bende bikini almıştım betty boop koleksiyonundan :)

    YanıtlaSil
  6. Süpermiş bu Pinky'cim, iyi günlerde giy:)

    YanıtlaSil
  7. Mercancım, Yıldızcım, Kelebekçim, Kutucuum ; Teşekkür ederim hepinize, güzel güle güle giy dileklerinize. Hepimiz hep gülelim inşallah. geceleri pembe pembe rüyalar görelim blogcanlarım benim :D

    YanıtlaSil
  8. pinkye böyle pinki$ bi sey yakisirdi zaten.. nickinle munhasir olmus :) seker pembesi bir hayat gecirmen dilegiyle pinky'cim. hayata hep pembe gözluklerinle bak emi ;) acitmasin icini karartilar.

    YanıtlaSil
  9. --> amin :) ne güzel dilekler bunlar Ellacım. içimi sıkmamaya çalıştığım bu haftada çok iyi geldi,teşekkürler :) pembe camlardan bakıcam hayata :)

    --> evet Stilcim heryerde yok, tesadüfen buldum bende :) hep şortlu takımını görüyordum, bunu bulunca kasaya koşarak gittim :)

    YanıtlaSil
  10. ayy ben de istioruuummmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  11. hah, tam senlik şeker kız! pembiş pembiş :)

    YanıtlaSil
  12. --> akdeniz genelindeki sonuncuyu ben kaptım :D koş hemen sunsetlere, boynerlere Damlocum:)

    --> Şeker Kız Candy ile Betty Boop arası bişey oldum Tibetin anneciği ;)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)