15 Eylül 2009 Salı

bunu diyen kuş olamaz...

Tanıştırayım efendim. Bu Alican. Ceviz, badem gibi bilumum kabuklu yemişlerden hoşlanıyor. Ayağına aldığı cevizi çenesiyle parçalayıp kırıyor. Sonra elinde bir kase tutuyor gibi içindeki cevizleri löp löp mideye indiriyor. İlk defa bir papağanı ceviz yerken gördüm, evet :)



Alican'la Şekerciğimi almaya gittiğim kuşcuda tanışmıştım. Sahibinin çocuğu gibi. Satılık değil. Dükkanı itinayla bekliyor. Sahibi dükkanda değilken içeri girdiyseniz vay halinize. Dali dili havalı korna gibi mübarek. Ötüyor da ötüyor :) Aslında ötmek denemez, bağırıyor ciyak ciyak. Büyükce de bir kuş. Şu resmi çektirirken arkamda bir gözüm olmadığı için çok tedirgin oldum :)



Aramızda enteresan da bir konuşma geçti. Anlatmazsam olmaz. Sahibi bile şaşırdı. Herkese anlatıyormuş bu ilginç diyaloğu.

Pinky:(ürkekçe yanına yaklaşarak) Adın ne senin bakiim.
Sahibi: Alican. (kuş cevap vermeyince sahibi söyledi tabi) Konuşsana ablayla Alican.
Pinky: Alican sen konuşabiliyor musun?
Alican: I-ıh.

Ve bana arkasını döner.
Anlayarak mı cevap verdi gerçekten? Kesin anladı, insan gibi cevap verdi. Bir de arkasına çok manidar bir çekilde döndü :) Nasıl bir tavırdı o öyle insan gibi Alican.

Biraz sinirliymiş o gün sahibine sanırım. Dışarı mı çıkmamış, az mı çıkmış öyle birşeydi. Geçmiş zaman unuttum şimdi. Elimden cevizi kapıvermeyi biliyordu ama. hıh...

7 yorum:

  1. I ihh mi:)))
    hem komik hem cok cool bu alican:D

    YanıtlaSil
  2. --> nasıl da pis Damlocum :)

    --> hem de nasıl cool Kutucum :) artist olcakmış :)

    YanıtlaSil
  3. renklere bak :) nasil da guzel biseymis :) Pinkycim, bence dertlenmis kus konusamiyorum diye, onun icin de oyle manidar donmus arkasini :)

    YanıtlaSil
  4. hahaha :) bilmiyorum konuşamadığından mı dertliydi Görkemcim ama sahibi küs bize demişti :D küsmeyi de biliyormuş kerata :)

    YanıtlaSil
  5. Çok şeker çok severim papağanları :)

    YanıtlaSil
  6. evet çok renkli çok şeker kuşlar papağanlar,bende çok severim Kelebekçim :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)