12 Eylül 2009 Cumartesi

çarşıdan aldım 3 tane, evden aldım 5 tane...

Bilin bakalım ne aldı Pinky?

Kitap aldı. Ağızları kulaklarında :D Kitap alınca çocuklar gibi şenlendi. Damlo merak etti, 'neler aldın?' dedi. Pinky'de hemencecik yazdı.

D&R'ın internet sitesinden 50 liraya 5 tane kitap aldım. Eğer gidip aynı kitapları D&R'ın mağazasından alsaydım 3 tane kitap alabilecektim. Ama gelmelerini biraz bekledim. Daha önce de çok sipariş verdim ama hiç bu kadar beklememiştim. Bir hafta tedarik sürecinde diye bekledim ve nihayet geldi kitapcıklarım.



Aldıklarım göründüğü üzere;

Adam Fawer - Olasılıksız : Nihayet aldım. Hala çok satanlarda. Biraz modasının geçmesini bekledim sanırım. Böyle bir garipliğim var malesef. Ya kimse okumadan okumalıyım yada modası geçmeli. Deli miyim neyim?

Jane Austen - İkna : Merak ediyordum uzun zamandır. Kapağıda çok hoşuma gitti doğrusu.

İskender Pala - Katre-i Matem : Bu da hala çok satanlarda ama gerilerde :) Benim gibiler yüzünden yerini koruyacak ama.

İhsan Oktay Anar - Puslu Kıtalar Atlası : Tarih tarih koktu sanki bu kitap. Ondan çok ilgimi çekti. Yorumları da ilgimi kamçıladı. Meraklandım ve aldım. Şöyle bir-iki satır göz gezdirdim, memnun kalacağımı umuyorum.

Fulya Taşçeviren - Ben Adamı Tipinden Tanırım : Ben insanları henüz çok fazla tipinden tanıyamıyorum. Tipinden derken yanlış anlaşılmasın. Kitap hal ve tavırlardan bahsediyor. Bazıları saklıyor içini dışından. Ondan bir okuyayım bakayım dedim bu mizahi anlatımı. Annem şöyle bir baktı kitaba ve 'Ben sana bunları zaten anlatırdım kızım' dedi. Zira doğru söylüyor. Saygıyla sustum önünde :)

Ben başlıyorum birinden şimdi. Ama yavaş yavaş okumalıymışım. Öyle dedi annem :) Çok söz dinler blog ablası :)

10 yorum:

  1. bol keyifli okumalar Pinkycim, ben iclerinden sadece Ihsan Oktay'inkini okudum, pek begenmistim :)

    YanıtlaSil
  2. Sağol canım :) bende Puslu Kıtalar Atlasından başlayacağım. Onu en çok merak ettiğimi farkettim :)

    YanıtlaSil
  3. damlokitapalanpinkiiçinçoksevinmişşş13 Eylül 2009 00:16

    eneem negzel şeeeler almışsııın böleeee :D:D iki tanesini okudum ben de aldıklarındaan: olasılıksız ve ikna hadi başla boookeeem :D:D konuşurus soora üstünee üstünee

    YanıtlaSil
  4. ihihihi :D valla kutladım kendimi şimdi Damlocum :) alırken bayağı kararsız kalmıştımda :)

    YanıtlaSil
  5. Ben de Olasılıksızı okudum ve çok güzel bir seçim.Bence çok çok beğeneceksin:))

    YanıtlaSil
  6. güzel referanslar alınca dahada heveslendim şimdi Yıldızcım :)

    YanıtlaSil
  7. Okuduktan sonra tavsiye debiliceğin olursa yaz lütfen :)iyi okumalar pinkycim :)

    YanıtlaSil
  8. teşekkürler Kelebekçim :) tamam bitince tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
  9. Olasılıksız süper bir kitaptı canım bayılmıştım bende

    YanıtlaSil
  10. ayyy banada ne alırsan al en çok kitap aldığında mutlu oluyorum. Günlerce sevmek istiyorum hepsiini

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)