20 Eylül 2009 Pazar

dudullu times...



Pinky annesi, teyzesi ve kardeşiyle büyük teyzesine sabahın köründe bayram ziyaretine giderken görüldü. Mikrofonlarımızı burnunun dibine sokup 'Nereye böyle gran tuvalet Pinky Hanım?' diyince mikrofonumuzun ucundaki mavi süngeri kopararak basına saldırdı. Neymiş efendim, sünger neden pembe değil de maviymiş. Utanmıyor muymuşuz kendisine pembe olmayan bir mikrofonla yaklaşmaya bilmem ne.

Pinky'nin büyük teyzesi dün su böreği yaparken görüldü. Kızı gelmiş, kız kardeşleri ve yeğenleri kahvaltıya gelecekmiş, çok mutluymuş. Mikrofonlarımızı kendisine uzattığımızda 'Çok da güzel mantı yaparım, baklava açarım cevabını aldık.' Yarın bir mani, bir Pinky çıkmazsa, biz de kendisine bayram ziyaretine gitmeyi düşünüyoruz.

Pinky ne bayramlık giysem diye düşünürken eski bayramları hatırladı. Sandalyeye itinayla dizdiği bayramlıklarını hatırlayıp pek bir içlendi. O içlenince biz yanına koştuk tabiki. Kameramızın ışığını suratına suratına yakınca birden sinirlendi.

Flaş Flaş Flaş! Basına hain saldırı! Pinky kameralarımızı kırdı. Vay efendim neymiş, kendisini ağlarken, makyajı akarken yakalamaya çalışıyormuşuz. Neden ağlasınmış. Sadece 'nerede o eski bayramlar' demişmiş. Bilmem neymiş.

Kırılan kameramızın ses kaydı hala çalışırken pembe bir sünger bulup mikrofonun ucuna taktık ve mikrofonu Pinky'e uzattık. 'Herkese İyi Bayramlar' dedi. Daha fazla saldırmamasının sebebini sorduğumuzda ise 'Bayramdayız, şiddetin dozajını düşürdüm' dedi. Fikrini değiştirmesinden korkarak, yanından koşaradım uzaklaştık.

7 yorum:

  1. Kahkalarla gülüyorum hala Pinky'cim, ya gerçekten çok eğlenceli bu Dudullu Times:)
    Hakikaten sana bir pembe mikrofon bulalım olmayacak böyle:D

    YanıtlaSil
  2. o zaman bu baskılar devam edecek Kutucum :) bende çok eğleniyorum yazarken. kendimi çok celebrity hissediyorum :D Pembe mikrofonu olmayan muhabire röportaj vermiyorum :p

    YanıtlaSil
  3. Pinkye pembiş mikrofon!
    Pinkye pembiş mikrofon!


    Bayramın kutlu olsun Pinkycim,kocaman öpücükler sana:)

    YanıtlaSil
  4. :) eveet istiyoruum :)

    Seninde bayramın kutlu olsun Yıldızcım :) Bende öptüüm :)

    YanıtlaSil
  5. cok tatli olmus buu :) gunun komiginden sonra dudullu times :) sabirsizlikla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  6. --> ozzzaman senide bedava abone ediyorum Görkemciim :)

    --> delüyüm, delüsün, delü Damlocan :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)