21 Eylül 2009 Pazartesi

evdeki bıyıklı yabancı...



Sevgili Stil Direktörü'nün şu postunu görünce aklıma yaşadığım şey geldi, hemen göstereyim dedim.

Pinky kafasını Penguen'ine gömmüştü. Annesi odaya girdi;

mamişka: Hiii...
Pinky: Noldu anne?
mamişka: Ayyy adam eve geldi zannettim. O nasıl kapak resmi.
Pinky: Kihkihkih.. kakara kikiri :D

Annem daha fazla şoka girmeden kafamdan dergiyi indirdim :) Sonra bu olayı unutup annemi aynı şekilde gördüm. Ne hissettiğini çok iyi anladım. Anladım ki evde yabancı birini görmek korkutuyormuş. Yoksa bu skecin ana fikri bu değil miydi? :D

11 yorum:

  1. Ben de olsam ben de korkarım yani Pinky'cim:)
    Bu arada Semra Can'a bayılıyorum Penguen'den, hemen yeri gelmişken slogan atayım buradan:D

    YanıtlaSil
  2. bende seviyorum Semra Can'ı. bitane o. Penguenin çiçeği :) benim sloganda pek fena olmadı :)

    YanıtlaSil
  3. ayy bu neee :) vallahi ben de oyle sandim :) anneciginin korktugu kadar varmis, hihiihi :)

    YanıtlaSil
  4. yabancı birinden ziyade rte nin gelmiş olması korkutucu kıhkıhkıhhh

    YanıtlaSil
  5. --> çok korkutucuu Görkemsanım :) allah kimseye vermesin :)

    --> hıh! ana fikir buydu iştee :) bunu bilerek benden bir adet ciklet kazandın Damlocanım :)

    YanıtlaSil
  6. Allah seni ne etmesin kız emi ahah yarıldım valla :) Bak birde bu var kuzum

    http://kafa.bobiler.org/upload/photographs/171820535p.jpg

    YanıtlaSil
  7. hahaha :D çok güzel yapmışlar Stilcim.

    YanıtlaSil
  8. aaayyyy! hiç görmek istemiyorum :(

    YanıtlaSil
  9. bakma. kapat kapat gözlerini Tibetin anneciği :) rüyana filan girer sonra :D kabuslarının sebebi olmayayım :)

    YanıtlaSil
  10. Evde tayyibi görsem ödüm kopar benim :P

    YanıtlaSil
  11. korkmayan beri gelsin prenses :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)