1 Eylül 2009 Salı

format bütün çözümlerin anasıdır...

Bunu diyen çok sevgili düşünür kardeşim ve arkadaşı ne de güzel söylemişler. Format bütün çözümlerin hem anası hem babasıdır. Uzun süredir bir virüs belasıyla baş başaydık. Sonunda onun dediği oluyordu bilgisayarımız içindeki kocaman arşivle birlikte çöküyordu ki kardeşim kurtardı. Öpüyorum kendisini.

Ben de kendime bir format atsam keşke :)

Biraz attım sayılır aslında. 6. kilomu da verdim geçen hafta. Eski pantolonlarımın içine bolca girebiliyorum. Eski pantolon dediklerim de, alıp 1-2 sefer giyip, sonra kilo alıp, üstüme yapıştığı için giyemediğim pantolonlarım-dı. Ve paçaları boldu. Ben de 1-2 senedir dar paçaya alışmıştım. Şimdi kendime bol gelen, boru paça giyince kendimi garip hissettim. John Lennon gözlüklerim olsa tam olacakmış gibi hissettim. İnsan bir şeye çok alışmayagörsün. Alışınca geri dönmem zor oluyor.

Cebren ve hile ile kaldırılırken bilgisayarın başından, sizi bu güzel şarkıyla baş başa bırakıyorum Sevgili Blogcanlarım...

Bu kez anladım;

6 yorum:

  1. Pinky'cim, 6. kilo mu? Ne yapıyorsun sen eriyip gideceksin sonunda, bize lazımsın ona göre!
    Not: Ben de çok feci alıştım paçası dar pantolona:D

    YanıtlaSil
  2. ahh canimcim, ne guzeeel, su pantalon sorunu bende de var, zaten buraya topu topu kac pantalon getirdim 2si kaldi geriye, 2 hafta sonra ben de kavusmayi umut ediyorum pek severek aldigim ama yaz geciyor beni giy diye bagiran pantalonlarimi :)

    YanıtlaSil
  3. valla takdir ediyorum sizi şu zayıflamak konusundaki azminizden dolayı... öperim...

    YanıtlaSil
  4. hehe hep kardeş hep kardeş

    YanıtlaSil
  5. Formatlanmış,oh gözün aydın.Aman dikkat etseydinn,o formatlarda zamanında caanım resimlerim uçtu gitti.

    Bu arada şu 6.kilonun sırrını söyler misin?
    Görkemsanın ve İkiz Bebek Annesinin de bizde bizde dediğini duyar gibiyim.

    YanıtlaSil
  6. --> normal halime döndüm Kutucum. Dombili olmuştum valla :) 2-3 kilo daha versem 5 sene önceki halime döncem :D

    --> ha gayret Görkemcim pes etme sakın. Su gibi akıp gidicek üzerinden bütün kilocuklar :) bütün pantolonlar yalvaracak beni giy diye :)

    --> Teşekkür ederim Tibetin şeker anneciği :) çok azimkar çıktım bu sefer. Bende öpüyorum seni ve Bibeti :)

    --> Gel gel :) seni de öpiim Damloş :*

    --> Bizimde bir kere kardeşimin bütün resimleri,şarkıları uçmuştu Yıldızcım. Sonra bütün arşivi (D) diskine alıp (C) 'ye format atmayı öğrendik :) olmadı yedek bir harddisk bulunduruyoruz.

    6 kiloya gelirsek; 6'dan sonra ağzıma sadece su koyuyorum. yemek işini o zamana kadar bitiriyorum. gazlı hiçbirşey içmiyorum. birde hergün tatlı-çikolata yemiyorum. Haftada bir kaç kez de yüzüyorum. kesin bir diyet yok. herşeyden ye azar azar ye :D

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)