24 Eylül 2009 Perşembe

gül gül gülügülülerine, bakaar bakar bakar dururum...

Hasta, doktora derdini anlattı:

"Sabahları bir türlü yataktan kalkamıyorum. Canım hiç çalışmak istemiyor."

"Şikayetiniz bunlar mı?"

"Evet."

"Bunun adı, tembellik. Bir hastalık değil yani..."

"Biliyorum, doktor. Ama patronuma hastayım diyebilmek için bunun Latince bir adı yok mu?"


Çok severim bende hastalıklarımın latince adlarını söylemeyi :) Daha havalı oluyor. Birde ben daha panik atak olduğumu bilmezken, çarpıntı kelimesini yasaklamıştı kardeşim. Anlamasın diye taşikardi derdik. O geldi aklıma birden.

Teyzemin ultra antika, tırım tırım çalışan laptopundayım şu anda. Tuş takımı bile çalışmıyor.Ek klavye takıyoruz. Arada pıss, fıss sesler çıkarıyor, hava üflüyor filan :) Ama klavyeyi kucağa alıp, yandan yandan ekrana bakıp yazmakta ayrı bir keyifliymiş yani. Taş devri işi :)

Kumanda panelinde takılırken (kumanda panelide acayip havalı, kendimi uzay gemisi kaptanı gibi hissediyorum), taslağımda bir fıkra farkettim. Geçmiş zaman koymuşum buraya. Yayınlamamışım, bugüne kısmetmiş. İyi oldu güldük :)

8 yorum:

  1. hahahah :) ahhh ben de ben de uyumak istiyorum hafta içi 12 ye kadar:(

    YanıtlaSil
  2. bende, bende Mercancım :)

    YanıtlaSil
  3. hakikaten yahu, öğrenelim şu tembelliğin latince adını, hayat felsefesi edinmişim hala ismini bilmiyorum olmaz ki yani Pinky'cim:D

    YanıtlaSil
  4. hahahah :) ilahi Kutucum. Sen öğrenmek istersinde ben bulmazmıyım. araştırdım ve buldum senin için. Pigritia latince de tembellik demekmiş :D

    YanıtlaSil
  5. :D gul gul gulugulu gulugulu guluguluuuuu :D

    YanıtlaSil
  6. :D hindi gibi olduk Görkemciim :D

    YanıtlaSil
  7. nasıl da uykum geldi akşam üstü şimdi yatağa kıvrılmak vardı :) ama ofiste ve bilgisayar basında bu hayallere girmemek lazım, göz kapaklarım düşebilir :)

    YanıtlaSil
  8. ayy dur dalma hayallere Gizemcim, düşmesin göz kapakların benim yüzümden :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)