10 Eylül 2009 Perşembe

günün komiği...



Tıp biliminde ve cerrahi alanında kendilerini geliştirmiş olan Antik Mısır'lı cerrahlar herhalde bu yöntemi uygulamışlardır diyebiliriz mi? Yani ben öyle rivayet ediyorum diyebiliriz mi? Rivayet ettim gitti. Yada bilmiyorum, böyle de olmayabilir. Bu tamamen benim uydurmamda olabilir. Yada olmayabilir. Karar veremedim şimdi :D Biz kimiz? Burası neresi? Bu tepemde uçan kuşlar kimin? Biri kafama balyoz mu indirdi? :D Bir karikatürden MÖ'lere gidiverdim. Kendime şaştım kaldım vallahi. (Muhafızlar! Alın götürün şu deliyi.)

5 yorum:

  1. Ahhaha, güzelmiş, teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. delirioruz demiştim :D:D

    YanıtlaSil
  3. --> rica ederim ibrahim :)

    --> doğrusun, dellendik Damlocan :)

    --> ve Görkem Pinky'i muhafızların elinden bir çırpıda kurtarır.. teşekkürler canım :)

    --> ihihi, bencede süper Kutucum :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)