4 Eylül 2009 Cuma

hum bam ba u sarıii um bam baa u ye...

Bu pisi pisi güneşin oğlu. Dirseklerindeki gri desenler ayrı bir karizma katmış kendisine. Şu bakışdaki dalgın ama poz veren ifadeye de bir bakın hele ;


Bu cik cik de güneşin kızı. Aslında Frozen'ın kızı Limon. Hareket etmeyen bir halini yakalamak için çok uğraştım. Kendisi pek ürkek ama pek te sevimli bir muhabbet kuşu. Konuşursanız gelir, kafasını demire dayayıp büyük bir dikkatle sizi dinler, hiç sıkılmaz. İsminin hakkını verir :) ;


Burası sarı boyalı bir ev. Asmasının üzümleri dalında kurumuş. Kimbilir kimler oturmuş ;


Burası da o evin bulunduğu zigzag yollu sokak. Evler mi sarhoş, taşları döşeyenler mi bilemediğim;


Ahh güzel Kaleiçi! Bir evim olsa dar olan sokaklarından birinde. Duvarında güzel bir çeşmesi olan. Kedilerin, kuşların bahçesinde gezindiği, eski camdan cama komşulukların yaşandığı pembe panjurlu bir evim olsa. Güzel komşularım olsa. Çaya gitsek, sonra limana insek. Olmaz mı?

10 yorum:

  1. Pinky'cim, fotolar çok güzel, eline sağlık. Limon'a bayıldım, alabilir miyim:D
    İmza: İnsafın kurusun Kutu, 7 kuşun var!

    YanıtlaSil
  2. 7 kuşun mu vaar? Sen bana birini versene Kutucum, insafın kurusun :D

    YanıtlaSil
  3. Bir de Limonu verir mi sahibesi bilemem :) demek 7 kuş ha :)

    YanıtlaSil
  4. resimlerin cok guzelmis Pinkycim, gidememistim gitmis gibi oldum kaleicine :)

    hem de en guzellerinden, limondan daha guzel olmasinlar ama sirinlik abidesi, 3.nesile simdiden ben goz koydum, sen ona gore dusun canim, babanne mi olmak istersen anne mi :)

    YanıtlaSil
  5. He he he, Alcatraz Kuşçusu Kutu gururla sunar: 7 Zebra Finch (Hint Bülbülü) ile ebeveynlik yapıyorum Pinky'cim:)
    Evinde kedi yok değil mi? O halde bir gün bir sürprizle karşılaşabilirsin;)

    YanıtlaSil
  6. Allah'ım o başlık nedir öyle yahu?! :)) kendisi başlı başına bir gülme krizi, benim gibi başlık özürlüsü bir insan için bir kıskançlık krizi de aynı zamanda :)))
    ne güzel yerlermiş oralar be pinky'm. eğer gidersen beni de alırsın dimi? birlikte mıncırırız o güneşin oğlunu :)

    YanıtlaSil
  7. sokak çok hoş, çıkmaz sokak ve dar sokak hastasıyım:):)

    YanıtlaSil
  8. --> bidahakine canlı canlı gezersin artık Görkemcim :)
    çok merak ettim kuşlarıı. anne, babaanne farketmez benim için canım :)

    --> Turuncu gagalı al yanaklı bebişleer :) çok şirinleer Kutucuuum. yok yok kedim filan :D

    -->haha :) ne zaman başlık yazmak istesem şarkı geliyor aklıma Merbecim. zor tutuyorum kendimi :) bu başlığı tutamadım kahkahalarla yazdım :)

    gidersem almazmıyım yanıma. hepinizi komşum yaparım kaleiçinde :))

    --> bende hastasıyım Primacım :) kaleiçinde Kandiller çıkmazı var bitane. çıkmayacağını bile bile o sokağa girdiğim çok olmuştur :D

    YanıtlaSil
  9. ben de sarhoş bi mahalle istoooorum!

    YanıtlaSil
  10. sende gel benim pembe köşkün yanına, komşu olalım Damlocuum :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)