8 Eylül 2009 Salı

insan kendine rağmen yaşamayı bilmeli bazen...

Kendine rağmen mutlu olmalı insan, benim gibi panik ve korkaksa. Geniş olamıyorsa... Denemeli kendini yenmeyi bazen.

Ben hep kendi kendimi korkutuyorum. Yada içimdeki ben, dışımdaki beni çok korkutuyor zaman zaman. Şu bavulun içindeki kız olup, kilitleri içerden kapatmak istiyorum bazen.



Şimdi niye böyle oldum bilemedim. Yok yada biliyorum, biliyorum.. Yağmurla uyandım. Hava kapalıydı. Gök gürül gürül gürüldüyordu. Ve malesef yazın bitiyor olduğu gerçeği yüzüme bir tokat gibi çarptı. Sıkıntılandım, huysuzlandım. En iyisi mekan değiştirmek. Tebdili mekanda ferahlık vardır demişler. Çok katılıyorum. Yağmurda da gezmek lazım. Hatta en çok yağmurda gezmek lazım :)

Üzümünü yediğin vakit, bağını da sor bence: Bağ ve bağcı burada.

10 yorum:

  1. kesinlikle en çok yağmurda gezmek lazım
    yağmur her yağmurda yeniden doğuyor insan ya da ben:)
    seviyorum yağmuru, kızımda seviyor benimle birlikte ıslanıyor yağmurda bayılıyor:)

    YanıtlaSil
  2. Pinky'cim, buraya gel buraya:) Beraber üfler püfleriz yağmurda, hep bak Damlocan da burada:D

    YanıtlaSil
  3. --> yağmur sonrası doğa canlanıyor iyi birşey aslında. ben kendimde bir etki göremedim ama olsun:) ayrıca anne-kız aynı şeyleri sevmek ne güzel Meltemcim :)

    --> deliye vurduk Damlocum :)

    --> Damlo da mı orada? doğru mu anladım yanında mı? :)

    YanıtlaSil
  4. Bencede yağmurda gezmek lazım ama hasta olmamak lazım :)

    YanıtlaSil
  5. ayy yahu nerdeyim ben :D bilen bana da sölesin :D:D

    YanıtlaSil
  6. --> tabiki şemsiyeyle gezmek, üşütmemek lazım Kelebekçim :)

    --> tamamen bu Pinkynin leylalığı:) asayiş berkemal. Damlo sapasağlam evinde, yurdunda :D

    YanıtlaSil
  7. İstanbul'da manasında söylemiştim, Pinky'lerin en leylası:)

    YanıtlaSil
  8. Pinkycim, yazini okuyunca haydi bi nese godnereyim su kiza dedim ama yorumlari okudum, uhuuhuhu, ben istanbulda degilim ki, ustune ustluk semos da gidiyor cuma gunu :((

    kusuruma bakma canimcim, sen yine camdan disari bak, keyfini cikart

    YanıtlaSil
  9. geldi neşen geldi, hissettim ben gönderme isteğini Görkemcim :) birde ne çabuk geçti zaman Semoş dönüyor hemen.üzülme yine kavuşursunuz.

    havada açtı :) gece şimşekli, gök gürültülü yağdı ama sabah yine hiç birşey olmamış gibi yakıyordu güneş :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)