28 Eylül 2009 Pazartesi

organize işler bunlar, düğünü bekler bunlar...

Apartmanımızdaki bitmek tükenmek bilmeyen kız nüfusdan nihayet bir fire daha vereceğiz. Bununla birlikte bu sene evlendirdiğimiz kız sayısı üç olacak. Bir apartmanda herkes kız mı doğurur arkadaş? Küçük bir Rusya gibi :)

Hal böyle olunca abiye elbise koleksiyonumdaki herşeyi giymiştim. Bu sefer yeni birşeyler almalıydım. Ve gittim bir elbise ve bir ayakkabı aldım.


İlk defa böyle desenli ve bu renkte bir kıyafetim oldu. Ne kadar pembeci olsam da abiyelerimin (biri hariç) hepsi siyahtır ve desensizdir. Ama bu deseni görünce pek bir kanım ısındı kendisine :)



Elbiseyi Polo Garage'dan %70 indirimle 40 liraya aldım. İlk fiyatı 170 liraymış. Pek bir sevindirici :)

Ayakkabıyıysa %50 indirimle Ayakkabacı'dan 80 liraya aldım. Topuklu ayakkabılarımın da hepsi siyahtı. Bu krem rengi çok makbule geçti :)

İşte böylece bir düğüne daha ramak kaldı. Komşular cephesinde bütün hazırlıklar tamam :)

Şimdi maestro çal oradan bir 'yanayım yanayım' ;

8 yorum:

  1. bebeyim çook güsell güle güle giyyy

    YanıtlaSil
  2. Hesaplı ve güzel bir alışveriş olmuş Pinkycim.Güle güle giy,şıkır mıkır oyna düğünde;))

    YanıtlaSil
  3. Pinky'cim, güzel günlerde giy, çok şıklar valla:)

    YanıtlaSil
  4. tatlım çok şık olmuşsun...zarif ve sade işin özü budur zaten! ;)

    YanıtlaSil
  5. cok cok begendim Pinkycim, cok sanslisin, sezon sonu diye aliyorsun ama yine de giyebiliyorsun, biz alinca seneye kaliyor :))

    bol bol gobek at, arada ayakkabilarini da cikartmayi unutma

    YanıtlaSil
  6. --> tişikkürler Damlocanım :)

    --> çok hesaplı oldu gerçekten Yıldızcım. Döktürcem vallahi :D

    --> tişikkürler Kutucum :) güzel günler hepimizin olsun ;)

    --> evet işin özü bu Mervecim. Zariflik konusunda senin fikrini de öğrendiğime göre daha mutlu oldum şimdi:)

    --> Sahiden Görkemcim sezon sonu hala yaz oluyor burada :) Bol bol oynayacağım. Kına gecesi provası bile yaptık. Toplamda 3 gece oynayacağım spor niyetine :D

    YanıtlaSil
  7. elbiseyi çok ii bi fiyata almışsın güle güle giy!

    YanıtlaSil
  8. çok ucuzcuyumdur, teşekkür ederim Syhn :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)