26 Eylül 2009 Cumartesi

totosunun kıymetini bilenlere...

Efendim taa yazın Ankara'dayken bir tuvalet kağıdı gördüm, şok oldum. Bir tuvalet kağıdının neyi şok eder diye düşünmeyin resme bakın. Şaşı bakın şaşırın...



Benim beğendiğim Pembe olanı tabiki ama siz keyfinize göre mavisini, yeşilini, turuncusunu, siyahını yada kırmızısını alabilirsiniz.

Tamamen organik, 3 katlı ve bir kutuda yalnızca 3 tane olan bu Renova marka ürünün fiyatı sadece 21,50 lira. Mudo'da bulabilirsiniz. Ayrıca internetten de sipariş verebilirsiniz. Ayın 28'ine kadar tüm kargolar (mobilya hariç) ücretsizmiş. Benden duyurması. Tuvalet kağıdı ihtiyacınız varsa kaçırmayın derim ben, bizzat, kendim :)

Bu ulvi görevide yerine getirdikten sonra uyuyabilirim. Kaç aydır yatarken aklıma geliyor, kalkıp yazmaya üşeniyordum. Bu gece yazdım, rahatladım.

8 yorum:

  1. haha benim lafım toto derim hep kız boşuna sevmiyorum seni yuh diyorum bir arada desenli vardı

    YanıtlaSil
  2. Pinky'cim, önünde saygıyla eğiliyorum tuvalet kağıdının bile pembesini buldun ya senden korkulur ne diyeyim:D

    YanıtlaSil
  3. süpper keşke daha ucuz olsa!
    çook güzel olmuş ama kaç kişi alır di mi ? ;)

    YanıtlaSil
  4. --> :) karşılıklı sevgin :) evet bende farkettim totoyu senin postlarında Stilcim. bide bunların damask desenlileri filanda olsa ne güzel olurdu değilmi :)

    --> sorma Kutucum buldum ama alamadım. alsam kıyamamki ben onlara pembiş pembiş :D bitince sonra başka birşey kullanamam filan :) kapris gelişmesin sonra bende.

    --> evet Mervecim 3 tanesi için fazla para. birde hani derler ya 100 dolarlara burnumu siliyorum filan diye. onun gibi birşey bu :D

    YanıtlaSil
  5. euheuhe çok hoşmuş ya:)

    YanıtlaSil
  6. --> çok beğendin sanırsam Damlocum :)

    --> neler yapıyorlar değil mi Syhn :) yapmayacakları yok.

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)