19 Eylül 2009 Cumartesi

Yves Rocher yolları dar daaar, bana bakma benim yarim var...



Pinky kot alacağım diye evden çıktı, allık ve parfüm aldı geldi. İstediği gibi kot bulamadı çok bedbaht oldu. Kotlar ya çok bol paçaydı, ya çok şalvardı ya da çok dar paça olup Pinky'nin bileğinin üstünde kalıyordu. Bir-iki sızlandı kendi kendine. Olmadı çıktı Zara'dan. Vurdu kendini Yves Rocher yollarına.

Makyaj malzemelerinde indirim varmış. Allıklarda da %20 indirim varmış. Ayın 29'u son günmüş. Pinky'nin de allığı bitmeye yüz tutmuşmuş. Alıvermiş bi adet. Hem istediği gibi matmış, hem de şeftali tonuymuş. Fiyatıda 24 küsürmüş.

Sonra burnuna güzel kokular gelmiş. Kendini vanilyalı güzel ürünlerin içine atmış. Bir tane çantada taşımalık küçük boy vanilyalı parfüm almış. Sıkmış, koklamış, miss demiş. 20 ml fiyatı 14,80 imiş.

İçinden evreşe yolları dar daaar türküsünü söyleyerek bayramlık çikolata almaya yönelmiş. Çikolata cümbüşünü görünce hepsinden almak istemiş. Gariptir canı çikolata istememiş. Bu diyet beynindeki çikolata istek merkezini köreltmiş. Olursa yiyormuş azıcık ama artık canı çok nadir çikolata istiyormuş. Üzülsün müymüş, sevinsin miymiş bilememiş şimdi :)

Evreşe Yolları Dar;

8 yorum:

  1. Güle güle kullan Pinky'cim:)
    Şu çikolata, datlu istek merkezini ben nasıl yok edeceğim bilmiyorum vallahi!

    YanıtlaSil
  2. Şimdi şöyle yapacaksın Kutucum; ayyy ne yağlı, ayyy ne şekerli bişey bu böyle. yersem göbekte ve basende 2-3cm fazlalık olacak bu meret diyeceksin :) böylece insanın isteği kaçıveriyor.

    YanıtlaSil
  3. Şu bayram geçsin, sana söz yapacağım Pinky'cim:)
    İmza: Kutucum ama sana her gün bayram!

    YanıtlaSil
  4. heheh :) bayramda zor tabi hayır demek. ama banada hergün bayram :D

    YanıtlaSil
  5. Pinkycim, sen yves rocher mi seviyorsun, dur alma sen oradan burada ikide bir yuzde 50 indirim yapiveriyorlar, ben sana alirim ;)

    YanıtlaSil
  6. ah canım Görkemciim :) sen ne iyisin. ama iş çıkarmak istemem sana. düşünmen yeter ;)

    YanıtlaSil
  7. hımm ne güzellermişşş, benim da allığım bitmek üzere :) armada yolları bana gözüktü o zaman ...

    YanıtlaSil
  8. evet çok güzel, çok doğal bir allık Gizemcim :) almadan dene mutlaka.

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)