20 Ekim 2009 Salı

ay ne güzel kokuyooo...

Görkemciğim beni çok güzel bir mimle mimledi :) Uzun uzun düşündüm ben tabi. Herşeyi kokladım bu süre zarfında. Ve buldum hayatımdada nerede olursam olayım iyisiyle kötüsüylele anılarımı canlandırıveren 5 kokuyu.



1. Oyuncak bebek (barbie vb.) kokusu: Genelde saçları böyle mis gibi birşey kokar bazılarının. O kokuyu duyduğumda işte kreşe gidiyorum taa. İçime bir çocukluk geliyor. Çok mutlu olduğum 4-5 yaşlarıma gidiyorum. Oyun, oyun, oyun. Sabaha kadar oyun. Ah ne güzeldi :)

2. Tarçın kokusu: Bilmiyorum, daha sebebini bulamadım ama tarçın kokusu duyunca huzur doluyorum. İster pilavın içinde, ister sütlaçın içinde, ister çayın içinde, isterse kavanozunda olsun önce bir koklarım. Tarçın kokusu duyunca kokuyu takip ederim :)

3. Givenchy - Very Irresistible: Aşkın kokusu.. Sevgilimle tanıştığımda bu kokuyu kullanıyordum. O'da çok sevdi. İlk aşk kokusu yani :)

4. Lavanta kokusu: Ferahlık, temizlik demek benim için. Çamaşır deterjanı ve yumuşatıcıyı mutlaka lavantalı alırım. Onlarla yıkanan kıyafetleri giyerken, çarşaflara yatarken o koku gelmeli burnuma. Huzura ermeliyim illaki :)

5. Christian Dior - Addict: 3 senedir filan kullandığım ve CD. üretmeye devam ettiği sürece kullancağım tek parfüm. Bıkabileceğimi hiç sanmıyorum. Benim kokum bu. İçindeki o vanilya kokusu kurabiye kokusu gibi geliyor bana :)

Ben yaptım bitirdim. Şimdi sıra Merbe ve Seyhan'da ;)

11 yorum:

  1. Yuppiii barbie kardeşliğiii!!

    Şimdi utanmasam oynarım.Oyuncakçılarda dakikalarca barbielere bakarımm.

    Tarçının hastasıyım Pinkycan,tarçınlı kurbişlere favorimmm!!

    YanıtlaSil
  2. Bak sen söyleyince hatırladım Pinky'cim, ne güzel gelirdi yeni Barbie'nin kokusu, hey gidi hey:)

    YanıtlaSil
  3. --> haydi getir barbielerini beraber evcilik oynayalım Yıldızcım :D

    tarçın bitanedir, tarçınlı kurabiye candır. yerim ben onu :)

    --> sende gel Kutucuuum oyunumuza, koklaya koklaya oynarız beraber :) barbie bebek parfümü varmı acaba piyasada onlar gibi kokan. varsa kendimize sıkalım :)

    YanıtlaSil
  4. hııh ben de yazıcam yarın hem bi kere :D:D

    YanıtlaSil
  5. sen de yaz yaz yaz biloğuna yaz :)

    YanıtlaSil
  6. tarcinli kurabiyelere elma da ekleyelim, sonra da yaninda yatalim, ya da hamarat Pinky bize yapsin, balkonda sefa yapalim :) -amma da gozum varmis :D

    YanıtlaSil
  7. Yavrum ne yap ne et VERSACE CHRISTAL NOIR dene 5 senedir de ben ondan vazgeçmedim

    YanıtlaSil
  8. --> aayyy elmalı tarçınlı kurabiyeee :D gözüm döndü Görkemciim. sen gel ben pişireyim. balkonda müsait ;)

    --> deneyeceğim Edicim ilk gittiğimde ;) merak ettim

    YanıtlaSil
  9. ay bu mim çok güzelmişşş...
    vakit kaybetmeden yanıtlamak istiyorumm :) tşkler...

    YanıtlaSil
  10. rica ederim Seyhancım. yap bakalımm hemencecik :)

    YanıtlaSil
  11. Very Irresistible benim 2 senelik kokuuuum

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)