7 Ekim 2009 Çarşamba

ay savaşcısı Pinky...

İki gündür ay öyle güzel, öyle yuvarlak ve öyle yakın görünüyorki, görünce aklıma Ay Savaşcısı (Sailor Moon) geldi. Kurtadam gelmedi neyseki kıllı kıllı :)




Onun savaçcı olurkenki zerafeti hala beni ekrana kilitler. Elini şöyle bir kaldırır ojeleri sürülür. İki yandan toplanmış Uzaylı Zekiye saçları vardır aynı benim gibi. 5 yıl önce benim en favori saçımdı o :) Neyse bir de maskeli ve pelerinli sevgilisi var bu kızın. Aşk yaşıyorlar filan. Şirin siyah bir kedisi de var. Konuşuyor hemde. Hem kahraman, hem aşık, hemde şeker bir kız Usagi Tsukino. Şeker Kız Candy'den sonraki en sevdiğim kahraman. Benziyor da biraz Candy'e. Ondan sevdim heralde.

Şimdi yok böyle çizgi filmler. Ahh ah nerde o eski çizgi filmler. Şirinler vardıı, Varyemez Amca vardıı.. Tamam Sünger Bob'a da hastayım ama ben onu ilk bakışta hiç sevmemiştim. Hatta ben onu peynir zannetmiştim delikli diye. Şimdi aya bakıp ay savaşcısını hatırlamak vaar, birde bulaşık süngerine bakıp Bob'u hatırlamak. Oda gerçek sünger değil zaten. 100 gramı 15 lira Bob'un. Ay bedava :) Ama Bob da pek şapşal işte. Ondan komik, gülünç. Çizgi film karakterleri şapşallaştıkça çocuklar akıllanıyor. Halbuki eski karakterler şapşalmıydı, değildi. Demek ki ben ondan çok saf büyüdüm.

Bu konunun bir önermesini bulamadım. Çenem düştü, beynim serbest çağrıştı, buralara kadar geldim. Şimdi siz onu bunu boşverin de şu ayın güzelliğine bir bakın.

9 yorum:

  1. Pinkycim çizgi filmler konusunda haklısın.Senin gibi şeker kız hastasıydım.Sailor Moonu da izledim bir kaç kez.
    Sünger Bopu ilk gördüğümde süngere benzetmekte zorlandım zaten:)Neyseki kare pantolon kareydi.


    Ama biz saftık gerçekten hem de çok saf..

    YanıtlaSil
  2. --> karakter akıllıyken, çizgi filmden bir anafikir çıkarken aklımıza cinlik gelmiyordu heralde Yıldızcım :) biz büyüdükte kirlendi dünya.

    --> Candy'i çizenler çizdi heralde Kutucum :) anne baba aynı gibi :)

    YanıtlaSil
  3. ayy ben de bunu coook severdim :))

    biy de ay fotografi cektik dun aksam :)

    YanıtlaSil
  4. yeni makineyle mi çektiniiz? oradan nasıl gözüküyor merak ettim :)

    YanıtlaSil
  5. bulutluydu ama cok guzeldi Pinkycim, bu aksam koymaya calisirim :)

    YanıtlaSil
  6. görelim Görkemcim görelim :)

    YanıtlaSil
  7. çok güzel gerçekten..

    sünger bob ta beni sinir ediyo dayanamıyorum izlemeye:))

    YanıtlaSil
  8. Bob'un aptallıkları benide sinir ediyor Syhncım. kanalı bir değiştirip, bir geri dönüyorum izlerken :D love&hate benimkisi de :D

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)