12 Ekim 2009 Pazartesi

bir gün bir gün bir çocuk...

2 sene önce filandı. Uyumaya çalışıyordum. Sonra birden kalktım yataktan. Kendimi esnetme ihtiyacı hissettim. Bildiğim bütün esnetme hareketlerini yaptım ve bunun arkası geldi. Sonra ben yatmadan önce egzersiz yapmaya başladım. Bu annemi önceleri rahatsız etti. 'Gece nereden buluyorsun bu enerjiyi?', 'Gündüz yapsana şu sporunu, gürültü yapıyorsun' filan demeye başladı. Ama ben esneyip, birazda yorulunca daha iyi uyuduğumu, sabah daha dinç kalktığımı farkettim. O da razı oldu :)

İşte yine ben bu gece durup dururken esnemeye başladım. Yaz başından beri pilatesi de bırakmıştım, yüzmek yetiyordu. Heralde vücudum yeniden spor istemeye başladı. Görkem'in de katı kontrolündeyim :) Bu gece sadece stretching yaparak işe başlıyorum. Eylemlerim devam edecek...



Şimdi ben ne yapıyorum böyle kendi kendime diye bir araştırdım. Meğer yatmadan 2 saat önce yapılan egzersiz iyi bir uyku sağlayıp,kan dolaşımını hızlandırıyormuş. 2 saat çok geç ama benim için. Ben yorulunca uyumalıyım :) İyice esnettim omurgamı. Şimdi güzel güzel uyuyabilirim.

**Resim şuradan alınmıştır.

6 yorum:

  1. hakikaten o enerjiyi nereden buluyorsun Pinky'cim?:)

    YanıtlaSil
  2. benim genelde sabahları enerjim olmaz ama akşamları atom karınca gibi olurum Kutucum. bir terslik var galiba :)

    YanıtlaSil
  3. ayy Pinkycim, su fotoyu gordum benim bile ofisin icinde yapasim geldi, nasil canim cekti anlatamam

    YanıtlaSil
  4. yap Görkemcim yap,hevesin gelmişken ;) ofis mofis dinleme oturarak yap bişeyler. daha dik bir duruş için :)

    YanıtlaSil
  5. Pembe pamuk şeker Pinkycim,esnemek gerçekten rahatlıyor geçen hafta yogaya başlayınca bunu anladım.Pilatese de başlayacağım yakında.Ah sen Antalyada olmasan da yakınımda olsan gitsek seninle pilatese,yogaya;))

    YanıtlaSil
  6. Psikologlar bile stresten kurtulmak için esnemeyi tavsiye ediyor. Her türlü rahatlattığı kesin. Ah keşke Yıldızcım. Beraber nefes al,nefes ver,püff yapardık:)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)