10 Ekim 2009 Cumartesi

bir kuş konsa badi parmağıma...

Bugün pembe bir posta güvercini kondu parmağıma. Taa nerelereden uçmuşta gelmiş. Görkemciğimden çok güzel bir kart getirmiş :) 'Oraya geri dönüyorsan, kanadında beni de uçurur musun?' diye sordum. 'Yok ablacım çok ağır taşıyamıyorum' dedi bana. Pembeliğine verdim affettim :) Ama iki tel tüyünü de yoldum, iki arada bi derede.



Kartın çok güzel Canıım Gö'kem :) Resimdeki şakayıklar çok güzel. Üstünde yazanlarsa daha da güzel. Çok güzel bir süpriz oldu, günümü şenlendirdin. Teşekkür ederim canım benim :)

Bak bu da benim geçen seneki şakayığım. Solmayacağını bilsem daha fazla üretir, buket yapar gönderirdim ben sana. Şahane de olurdu :)

7 yorum:

  1. dimii Kutucum Pembe pembe :)

    YanıtlaSil
  2. Senin gibi çok güzel ve senin gibi pespembe:))

    YanıtlaSil
  3. ayyy nasil sevindim anlatamam :D:D
    sen kendine hazirla saksidakileri Pinkycim :) ben artik tazelemek icin olan da saksimi alir da kapini calarim :D

    umudumu kesmeye baslamistim cunku, ee istanbuldakiler nerdeee :) yoksa antalya'ya ayrimcilik mi var :))

    YanıtlaSil
  4. --> ay teşekkür ederim Yıldızcım o senin güzelliğin, pembeliğin :)

    --> bende, bende çok sevindim :)
    çal çal, saksını al da gel çal Görkemciim :D
    istanbuuul sesimiz gelürmüü?

    YanıtlaSil
  5. ay ay ayyy ayyy görrrk yapmış yine görksanlığıını canımm yaa

    YanıtlaSil
  6. aslan Görk :) birtane oo :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)