19 Ekim 2009 Pazartesi

bir sonbahara sabahı rastladım size...

Bu pazar kedilerle, doğayla, çamlarla, bulutlarla ama sonradan güneşle dolu bir gün geçirdik. Apartmandan bir komşumuzun Antalya'nın yakın köylerindeki evine davetliydik. Başka bir komşumuzla beraber misafirliğe gittik.

Ama bunu duyan köyün kedileri 'aaa Pinky gelmiiişş' miyavları ataraktan koşa koşa, çitlerden hoplaya zıplaya bizim eve geldiler. Baçalarıma dolandırlar. Peşimden ayrılmadılar. Resmen kuşatılmıştım.

Bir iki parça yemekle zor atlattım kendilerini. 5-6 tane pisicikti hepi topu. Amma velakin ev sahipleri pek bir rahatsız oldular bu durumdan. Çiçeklerinin, ekinlerinin üzerinde hoplayan kedilere alışkın değillerdi. Hepsini benimle beraber göndereceklerdi neredeyse. Şimdi uğrasınlar dursunlar :D nihiihihi



Bu kedilerden bir tanesi çok oyunbaz birşeydi. İllaki onu sevmemi istedi. Paçalarımı kimseye kaptırmadı, gerekirse sağ kroşesini esirgemedi. Bende onu çok sevdim. Özellikle üzerindeki 2 adet kalp desenine bayıldım. Yumurtaya can veren rabbim...

Önce hafif yağmur yağdı üşüdük, sonra birden güneş açtı ısındık. Antalya ile 7-8 derece farkediyordu havası. Hala kısa kolluyla gezebiliyoruz yani. Akşamları hariç :D Hele orada akşamları soba yanıyormuş.

Neyse köye dönelim, köyün adını da yazayım tam olsun. Öğrenesiye kadar elli kere unuttum. Adı Bayat Bademleri. Ben biraz kombinlemişim senelerce. Kombinlerim şöyle; Bayat badem, acı badem, bayat bademli, bayat bademliler, hayat bademi... Enteresan ve sanki yüklemi eksik bir cümleymiş gibi olunca böyle oldu heralde. Ayrıca Korkuteli ilçesine bağlıymış. Çok güzel villaları var. Yazın geceleri serin bir iklimi var diye oralara kaçanlar pek çok. Ama ben yazlığa yazlık demem, önünde denizi olmayınca :)

İşte böyle güzel bir gün geçirdim. Biraz oksijen çarptı, biraz çam kokusu, biraz da ani hava değişimi. Alışkın olmayınca böyle oluyor...

11 yorum:

  1. şaka gibi yahu, kalpli kedi...

    YanıtlaSil
  2. aAaa :) ne güzelmiş o kedi yahu

    kalp kalp :)

    YanıtlaSil
  3. --> hehe bende işlk gördüğümde inanamadım Merbecim :)

    --> Aşk çocuğu olsa gerek Edicim :)

    YanıtlaSil
  4. Kalpli kedi ne kadar hoş yaa çok enteresan;)

    Temiz hava bol gıda diyorsun yani Pinkycan;)

    YanıtlaSil
  5. Temiz havadan önce nefes alamadım Yıldızcım :) ama sonra alıştım. gıda konusunda zorlandım. açık havada açılıyor insanın boğazı. zor tuttum kendimi ama tuttum :D

    YanıtlaSil
  6. Hakikaten yazlık dedin mi şöyle önünde en azından bir su birikintisi olmalı değil mi Pinky'cim:)

    YanıtlaSil
  7. kesinlikle Kutucum :) Deniz şansı yoksa bari havuzu olsun. Yüzmeden olmaz.illaki yüzmek lazım :D

    YanıtlaSil
  8. ne enteresan ismi varmış köyün gerçekten, niyeymiş ki o isim acep?

    YanıtlaSil
  9. ekinler kuruyormuş hep Tibetin anneciği. Toprağında bi sorun varmış. herşey bayat yani. rivayet buydu :)

    YanıtlaSil
  10. ayy sen bunalmışsıın. kaçırayım doğaya götüreyim senii

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)