1 Ekim 2009 Perşembe

biz de süper mario oynadık ama...

Böyle delirmedik anacım. Bu ne ki?

Hepi topu Süper Mario.

Hem ben oynarken böyle bilgisayarımda yoktu, başkalarının atarisinden oynardım. Mario hoplayamadığı zaman 'amaan bee seninlemi uğraşıcam' der bırakırdım oyunu. Hırs yapmazdım yani. Hala da hiçbir oyunda yapmıyorum. Ama bu çocuk çok önemsiyor. Savaşıyor, ağlıyor, bağırıyor, delleniyor.. Klinik vaka. Durum çok fena, çook...



Oynayamamasının sebebini de kiloca hafif olmasına ve onu güçlü yapacak yemekler yedirilmemesine bağlıyor. Bu yaşta bu zeka.

Yani neymiş; Çocukları bilgisayarın başında sınırlı süre bulunduracakmışız. Tabi böyle bir çocuğumuz olsun istemiyorsak :)

8 yorum:

  1. ayy ben bunu izleyemedim dun aksam guven gosterdi de, korku filmi gibi geldi, sanki kizi bisey ele gecirmis de o yonetiyormus gibi, tu tu allah gostermesin

    YanıtlaSil
  2. sahiden tam kokru filmi Görkemcim. amanin evlerden ırak, dağlara taşlara...

    YanıtlaSil
  3. Bu vidoyu dün izlediğimde ne diyeceğimi şaşırmayı bırakın nasıl tepki vereceğimi bile şaşırdım.
    Sonra Allahım sen büyük konuşmamı engelle dedim kendi kendime.
    Tövbe yarabbim;)

    YanıtlaSil
  4. çocukları bilgisayardan uzak tutmak lazım Yıldızcım. Büyük konuşmayalım ama önlem alalım dimi :)

    YanıtlaSil
  5. nayıır inanmam :) bi Mario oynada görelim :D

    YanıtlaSil
  6. yazıkkk...resmen acıdım çocuğa.

    YanıtlaSil
  7. evet bende üzülüyorum bakınca :( çok sağlıksız bir gelişim.

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)