12 Ekim 2009 Pazartesi

bu akşam ne izlenir?...


Bence saat 22:30'da Kanal D açılır ve Mustafa izlenir. Sinemada yayınlanırken izlemeye fırsatım olamamıştı malesef. Bugün akşam kilitleneceğim ekrana.

Bildiğiniz üzere yazan ve yöneten Can Dündar. Filmin müziklerini ise Goran Bregovic yapmış. Şahane yapmış, çok etkileyici.

Anıtkabir'e gitmek istedim şimdi. Uzun zamandır görmediğim bir sevdiğimi görme isteği gibi uyanıyor bazen içimde.

Film hakkında yapılan bütün eleştrilere kulaklarımı tıkadım hep, hiçbirini dinlemedim, okumadım. Kendim keşfetmek istiyorum.

Ben sadece Atamı seviyorum.

İzledikten sonra gelen edit: Kim ne derse desin bence şahane bir filmdi. Atatürk'te bir insandı. Her insan gibi duyguları vardı. Herkes insanca, özgürce yaşasın istedi. Çok ta güzel devrimler yaptı. Bu ülkeyi hep ileriye götürmeyi amaçladı. Filmin içinden cımbızla tamamen insani olan şeyleri çekip alıp, eleştirmek çok anlamsız. Ben çok beğendim. Çok daha fazla merak ettiğim şeyler bile oldu. Hep acaba o anda ne düşünüyordu içinden dediğim zamanlarda oldu. Kendimi O'nun yerine koyup başardığı şeylerin ne kadar zor olduğunu anladım. O gerçek görüntülerini izlemeye doyamadım. Şimdi düşünüyorum da acaba çocuklarıma O'nun fikirlerini, ileri görüşünü ve özgürlük mücadelesindeki önderliğini daha fazla nasıl anlatabilirim? Sadece bu film yeter mi acaba? Zaman neyi gösterir?

9 yorum:

  1. al benden de o kadar Pinkycim, ben de kendi yorumumu kendim yapacam, bu aksam baglanti iyi olursa izlerim, olmazsa baska zamana artik

    YanıtlaSil
  2. iyi olur inşallah da Görkemciim güzel güzel seyredersin.

    YanıtlaSil
  3. olsun Kutucum yine yayınlarlar.

    YanıtlaSil
  4. Pinkycim sevgilim sinemaya gittiğinde ben gidememiştim,izlemek istememe rağmen uzun zamandır izleyemedim.DVD sini alacağım.Televizyonda reklamlarla bölünmesinden nefret ediyorum filmlerin.

    Sonra da eklediğin çok doğru,O' da bir insandı,ama kabul edilmesi gereken en önemli nokta ÇOK ÖZEL BİR İNSAN'dı.

    YanıtlaSil
  5. bende reklamlarla kesilmesinden çok rahatsız oldum. Dvd en güzeli. bende alıcam mutlaka. birgün çocuklarım da izlesin istiyorum.

    Kessinlikle katılıyorum Yıldızcım. ÇOK ÖZEL BİR İNSAN'dı.

    YanıtlaSil
  6. Aynen öyle bazı şeylere takılmadan izleyince bu tadı alıyoruz işte

    YanıtlaSil
  7. --> Damlocanım benim :)

    --> Tartışılacak kadar mühim bir konu yoktu ki. Biraz da önemli olan sevmek galiba Edicim. Seven insana kötü gözükmez hiçbirşey dimi.

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)