16 Ekim 2009 Cuma

buralarda kekik ağacı filan mı var?...


Dikkat dikkat!

Kokuyorum yaklaşmayın...

Saçıma sarımsak ve kekik yağını karıştırıp friksiyon yaptım. Kokarca gibi koku salıyorum. Sarımsak yağı az kokuyordu ama koku salmıyordu, içine kekik yağını da ilave edince buram buram kekik koktum.

Ben bunu bir kere daha böyle karıştırarak yapmıştım. O zamanlar saçımdan yağı nasıl arındıracağımı bilmiyordum sanırım. Neyse iyi kötü arındırıp dışarı çıktım. Yağ gitmişti kafamdan ama kekik kokusu baki kalmıştı. Şimdi annemle yürüyoruz karşıdan bir yaşlı karı koca geliyor. Biraz da rüzgar var havada ki teyzenin burnuna kadar gitmiş koku. Teyze etrafına dikkatle bakarak, gözleriyle arayarak, tarayarak kocasına şöyle dedi;

- Ay ne güzel koktu. Kekik ağacı filan mı var buralarda?

Ah be teyzem. Ağaç tam karşında duruyordu da sen fark etmedin :D

Pööfff!! Daha fazla dayanamayacağım. Gidip yıkıyorum...

İnsanın kendine yaptığını, başkası yapmaz :D

***Fotoğraf şuradan alınmıştır.

13 yorum:

  1. Hem de pembe kekik ağacı:))))

    YanıtlaSil
  2. --> geçti koku Yıldızcım müjdeler olsun :)

    -->eveet :) ama hala pembe yapraklarım dökülüyorlar Kutucum :)

    YanıtlaSil
  3. --> hheehe pembe bir kekik ama lütfen bebeem:)

    --> sağol Yıldızcım :)

    YanıtlaSil
  4. haha:) ben de bir kere sarımsak yağı mağduru olmuştum pinky:) nasıl da kokuyordu ya:) sarımsak kokusu insanın iştahını kabartır ya sürekli bi şeyler yemek istiyordum:) işin komiği sarımsak tüketen bi insan da değilim :) mantıyı bile sarımsaksız yerim. annem çok laf eder,sarımsaksız hiç bi şeye benzemez diye:D

    YanıtlaSil
  5. bende yiyemem, yersem tansiyon yerlere düşer. sahiden sarımsak soyarken kokusundan iştahım kabarır, o sarımsağı bütün bütün yemek isterim ama sonraki kokusu yokmuu :D ama sen bir dene sarımsaklı mantıyı Mercancım. çok daha güzel oluyor. yerken iyi sonrasını boşver :)

    YanıtlaSil
  6. ayy Pinkycaaan :)) sen agac mi olduuun, dur yapraklarina ev yapayim, seveyim seni :)

    YanıtlaSil
  7. farmville deki cherry tree gibi oldum Görkemcanım, sev beniii :)

    YanıtlaSil
  8. pinkycaaan, sahi, spor etkinliklerini bi yaziver bakiiiimm :) haydi gulum bakiyim, kontrol zamani :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)