5 Ekim 2009 Pazartesi

burnuma güzel kokular geliyor...

3 senedir filan sabun görünce dayanamıyorum. Duş jellerine de aynı ilgim var ama Bagno Di Roma sabunu farkettiğimden beri sabuna ilgim arttı. Çünkü bunlar bildiğimiz sabunlar gibi değil. Beyaz sabun gibi kokmuyor ve kurutmuyor.

Önce sadece Kipa'da satılıyordu. Sonra For You marketlerinde gördüm, burada daha ucuzdu.Sonra buradaki bütün For You'lar kapandı. Favorim Kahveli ve Tarçınlı. Kahveli stoğum bitmiş şekil olarak tarçınlıyı görebilirsiniz. Şimdi bir yerde daha satıldığını gördüm. Buraya Özdilek Avm açıldı. İçinde Arifoğlu Baharat mağazası da var. Orada da bütün çeşitleri mevcut. Fiyatı Kipada 3.75 kr.




Bu renkli şeyleri de Arifoğlu'nda keşfettim. Markası Refan. Kokuları pek şahane. Şu sağdan ikinci sıradaki açık pembe olan kavunlu ve şahane bir kokusu var. Kavun olur da şahane kokmaz mı hiç :)
Fıyatı ise 9 lira.



Bu da kırmızı şapkalı sabun :) Kokuyormuydu pek hatırlayamadım şimdi. O kadar çok sabun kokladım ki.

5 yorum:

  1. Bende Ömi ile 2007de sabun yapmış içine boncuk çiçek vs koymuştum valal zor en güzeli hazır almak canım

    YanıtlaSil
  2. --> zevkli ama zordur dediğin gibi Stilcim. çok güzel şekilli sabunlar var artık.

    --> kavun alayım ben sana keser yeriz :)

    YanıtlaSil
  3. ben de kavuuun istiyoruuum :) ve bi gun bulacam bu huzur veren kokunu nedenini :D

    YanıtlaSil
  4. çocukluğuna inmek lazım Görkemcim :) illaki vardır bir nedeni.

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)