1 Ekim 2009 Perşembe

büyük temizlik başlasın...

Yok bu sefer ev temizlemeyeceğim :)

Bugünkü görevimin adı Büyük Klasör Temizliği. Klasör dediysem bilgisayarımın masaüstündeki 'Yeni Klasör'leri ayıklayacağım. Her gördüğü şeyin fotoğrafını lüzumlu lüzumsuz çeken ben çok dağıttım masaüstümü. Görünce görmek istemeyip ekrana birşey açıyorum. Bakmak istemiyorum Yeni Klasörlere. Aradığımı bulamıyorum. Dağıttım dedim ama ekranın yarısı dolmadı henüz. Ama çok pis görünüyor. Haydi bakalım başlasın sonbahar temizliği.

Neey.. Anaam.. Sonbahar mı dedim been? Halbuki daha 4 gün önce Burhan gibi güneşleniyordum balkonda. Burhan gibi dediysem şekilde görüldüğü gibi değil tabi :) Şort ve straplezle. Yaz elden gidiyor naraları ataraktan güneşin son sıcaklığından faydalanmak istedim. Elbisemin içine biraz bronz girmek istedim. Rengim biraz açılmıştı da. Seviyorum bu karamel kıvamını. Kömür karasına inat :) Kitabımı aldım, sandalyeme kuruldum ve 10 dakika kitap okudum. Daha fazla durmak mümkün değildi. Hala ağustosdaki gibi yakıyordu. Beni 10 dakika sonra gören annem ve teyzelerim şok geçirdiler. Güneşin hala yakacağını ummuyorlardı heralde :) Daha denize de gitmeyi düşünüyorum. Hayırlısı :)


5 yorum:

  1. hmm hmm hmmm bi çatlattırma ortadan ikiye bölme çalışması görüorum burda. hııh napalım biz de hırkalarımızı çıkardıık :)

    YanıtlaSil
  2. Ben akşamları deri mont giyiyorum yahu:)

    YanıtlaSil
  3. --> yok gerçekten öyle bir niyetim hakim bey amca :D bende çıkardım hırkalarımı Damlocanım :)

    --> bende akşamları serin olursa ince hırka giyiyorum Kutucum :) ama daha 1 kere giydim :)

    YanıtlaSil
  4. ben yokhum, ben aslinda yokhum :D:D

    YanıtlaSil
  5. hahaha :D :D delirtmişti adamı :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)