16 Ekim 2009 Cuma

daha fit bir beden için...

Eveet şimdi rapor zamanı. Antrenörüm Görkemcanımın uyarısı alarak hatırladığım rapor verme zamanına hoşgeldiniz a dostlar.

Şöyle ki;
Pazartesi sadece strechting yaptım. Başlangıçtı sadece.

Salı ve Çarşamba büyük bir azimle 30-45 dk arası hopladım, zıpladım, pilates ve oryantal yaptım :D

Perşembe günü ise yürüyüş yaptım. Hem yürüyüş hem geziydi aslında ama uzunca bir yol yürüdüm yani sayılır mı ki? (mahçup smiley) :)

Ve böylece Cumaya kadar gelmiş olduk. Şimdi yeniden ısınma hareketleriyle işe başlıyorum. Haydi bakalım canı çekenler gece sporuna :) Haa bugün temizlikte yaptım. Eğildim, doğruldum, 45dk ütü yaptım, ütü yaparken de boş durmadım oynadım. Bu da bir spor sayılabilir bence :)

5 yorum:

  1. Pinkycan spora devam diyoruz.

    Nasıl iyi geliyor değil mi şeker?

    YanıtlaSil
  2. çook iyi geliyor Yıldızcıım :) hala yapıyorum :))

    YanıtlaSil
  3. meeleeeim sana da yolliıycam şu kedi zımbırtsını sende arıyomuşun özür vallaaa minişim mucu mucu

    YanıtlaSil
  4. --> kan ter içinde kaldım Edicim :) bende literatüre geçmeli bir spor olarak :D

    --> buldum Pofişciim fuara bir çinli getirmiş :D aldım hemen. daha yapıştıracak yer bulamadım ama :) teşekkür ederim güzel düşüncen için pofiş pofiş :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)