15 Ekim 2009 Perşembe

dostlarla buluşmak paha biçilemez...



Tanıştırayım efendim.

Bu dostum şarjlı el süpürgesi Violet. Ayrılmaz dost olduk son günlerde. Sürekli el ele, diz dizeyiz hatta. Odama turlar düzenleyip, yeni yerler keşfediyoruz. Sapır sapır dökülen saçlarımın peşinden, hoplaya zıplaya koşarak kovalamaca oynuyoruz. Çocuklar gibi şeniz ben ve Violet.

Evet saçlarım çok dökülüyor, yada günde dökülmesi normal olan 100 tel saç bana çok görünüyor kafayı taktığım için. Neyse ki yenileri çıkıyor kel kalmıyorum :) Saçımın dipleri hep yeni kısa saçlarla dolu.

Dökülmeyi farkettiğimden beri Bioblas şampuan kullanıyorum. Ama galiba onu da önceden kullanmaya başlamak gerekiyor. İlkbaharda kullanmıştım ve bu sorun oldukça azalmıştı. Ah şu mevsimsel dökülmeler. Aaah her mevsim, bana sonbahar yaprak dökümüü... :p Bu saçlar kendini yaprak, beni de ağaç mı zannediyor nedir.

Sarımsak yağı mı yapsam diplerine acaba? Geçen sefer yapmıştım psikolojik mi, gerçekten mi bilmem azaltmıştı sanki. Hatta 'şak' diye kesmişti. Ben bir deneyeyim :) Birazcık kokuyor çok değil burun kıvırmayın sarımsak mııı diye :) Sizde yapacaksanız birşey diyeyim ben hemen. Şimdi kafamıza böyle yağlarla terapi yaptığımız zaman, yağı saçımızdan arındırmadan önce, saçımızı ıslatmdan sabunlamalıymışız. Ben denedim kuru kuru şampuanladım saçımı. Gerçekten gitti, yağ mağ kalmadı. Ama ben bunu bilmeden önce öylemiydi. Ayyyy bir tane elidor bakım yağı vardı, kafamdan arındırana kadar 10 kere şampuanlamıştım :D Daha çok saçım dökülmüştü.

Başka bildiğiniz bir çözüm yolu varsa bana da söyleyin. Bak şimdi saçın bitanesini düşecekken kolumda yakaladım. Çok pis taktım kafaya. Violet! gel canım bak ne buldum :D

7 yorum:

  1. Pinky'cim ben de aynı dertten musdaribim:(

    YanıtlaSil
  2. Şimdi yılan yağı diye bişey okudum Kutucum. ürkütücü ama belki işe yarar :) ben deneyeceğim galiba.

    YanıtlaSil
  3. Pinkycim Revigenin ürünlerini iki arkadaşım kullandı çok memnun kaldılar.Hapını kullandılar,eczanelerden aldılar.Kullandıkları sürece memnun kaldılar.Sen de bir araştır,içine sinerse kullan.

    YanıtlaSil
  4. amanın:S
    Nereden bulacağız Pinky'cim, ayrıca alerji malerji yapmasın, ben balon gibi şişiyorum sonra:D
    İmza: Gerçi daha ne kadar şişebilirim şu sıralar bilmiyorum!

    YanıtlaSil
  5. --> hmm hapını kullanamamda şampuan ve toniğini araştıracağım. teşekkürler Yıldızcım :)

    --> aktarlarda, eczanelerde heryerde satılıyormuş Kutucum. ben kendimde bir deneyeyim önce. benim orkinosa bile alerjim vardır, dediğin gibi şişerim ama kendimi feda edicem :D

    YanıtlaSil
  6. pinkycim benim, arkadasini cok begendim, tam kiskaniyordum ki Pinkycimle benim ceyizime de aliriz dedim :) icim rahatladi :D

    YanıtlaSil
  7. ay kıskanmaa, favori Görkemimsin seen :) pembeleri senin olur inşallah kuzucum. hatta beyaz eşya alırken bedavaya verenini bile bulur Kutu bence bunun :D

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)