7 Ekim 2009 Çarşamba

gel pisipisipisipisi...

Bugün sarı pötükareli çok şirin bir kutunun içinde, bir kedi geldi bize. Aman nasıl sevimli, nasıl tatlı... Bira fıçısına düşmüş, biraz çakır keyif. Sevgili Noni gönderdi bana bu pisiyi. Ellerine sağlık Nonicim. Çok güzel, çok sevdim, bayıldım :D Çoook teşekkürler...



Topicik, yumuşacık birşey. Kafasını, minik patilerini, micik dilini sevip duruyorum. Adını da Portakal koydum. Bu aralar beni Altın Portakal'ın heyecanı sarınca, ismi Portakal olsun dedim bir anda. Rengi ve kafası da portakal gibi :) İsmi çok ta yakıştı pisiciğime :)

9 yorum:

  1. coook tatliymis Pinkyciiim :) adi da pek yakismis canim :)

    YanıtlaSil
  2. hihi:) tatlıdır benim washington portakalım Görkem ablası :)

    YanıtlaSil
  3. Ayy çok şekrmiş senin gibi pinkycimm :D

    YanıtlaSil
  4. --> dimi Kutu ablası :) soyup yiyelim bu Portakal'ı :)

    --> ayy o senin şekerliğin Kelebekçim :)

    YanıtlaSil
  5. Portakalı soydum başucuma koydum hii hii :)

    Canım benim blogunda paylaştığın için çok teşekkür ederim, portakala sevgilerimi yolluyorum hıjk :P

    YanıtlaSil
  6. Noni'yi öpüjjeem diyor Portakal'da :) Ben teşekkür ederiim Nonicim. Güzel kalbine, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)