14 Ekim 2009 Çarşamba

itiraf etsem mi acaba...

Bilmiyorum merak ettiniz mi hiç kilomu? Düşündünüz mü yada kaç kiloydu bu kız, obezmiydi acaba diye? :) Hanımlara kilosu sorulmazmış belki çekindiniz. Belki de hiç merak etmediniz. Ama ben belki merak eden vardır diye söyleyeceğim.(Az sonraaa) 8 kilo verdim, çok gurur duyuyorum kendimle. Öyle böyle değil. Obez olacaktım neredeyse. Hep o ilaçlar yüzünden. Ama içmeseydim de korkak, sinik, eli böğründe gezen, ödlek bişey olacaktım. Tamam yine elim biraz böğrümde ama o kadar değil. Kilo da veririm, panik atağı da büyük miktarda yenerim :) nihihihi

Kilo vermemi neye borçluyum inanın bende tam olarak çözemedim. O kadar çok etken var ki. Semiz otu salatası bir etken mesela. Yüzmekte çok büyük pay sahibi. Sonra yolculuklarda yeme düzenimi değiştirdi. Abur cubur ne varsa kestim. Görünce midem bulanıyor artık :) Süper bir duygu bu. Akşam yemeğinden sonra birşey yemedim bi süre. Vücudum alıştı bu düzene. Ekmek hiç yemezdim ben zaten. Hamur işini de kestim. İşte böyle böyle 70 kilodan 62 ye düştüm. Bu sabah 61,5'tum hatta. 2 kilo daha vereceğim dedim ya onu veriyorum :) 70 çok fazla biliyorum. Ama boyum 172cm. Mazeret olarak bunu kabul edebilir miyiz? Edemez miyiz. Evet çok fazla. Ama sağlık için öyle oldu, sonra yine böyle oldu napıyım.

Bir de şu adreste çok güzel bir beden kitle indeksi hesaplayıcısı var. Bir blogdan girmişim ama hangisinden aradım taradım bulamadım. Blog sahibi görürse benden girmişsin bu linke diyebilir. Ayrıca kendisine teşekkürü bir borç bilirim. Çok moral veriyor bu hesaplayıcı. Bana sıska dedi ayol :D Ne sıskası anacım. Normalim. Bir de komşumuzun deyimiyle Shakira gibiyim ayva göbeğim ve ben :D Shakira olmak için 10 kilo vermem lazım. Şimdilik şu kiloyu düz hesap 60 yapmalıyım. Gerisini sonra düşünürüz ;)

Shakira demişken, hadi güzel bir Shakira şarkısı dinleyelim, oynayalım, kalorilerimizi yakalım :)


Shakira - La Tortura (Official Music Video) -

18 yorum:

  1. Vermem gereken 8 kilo dediğin için senin obez olduğunu düşünmemiştim... Normalmişsin, zayıf olmuşun işte, tam tahmin ettiğim gibi :D

    YanıtlaSil
  2. :D tahminlerin kuvvetli Tibetin anneciği. Ama bana daha çok kilolu sınırındaymışım gibi geliyordu. Eski halime döndüm ya benden mutlusu yok :)

    YanıtlaSil
  3. Allah ne etmesin seni şakiraaa sen olsun bebeeem be bırak ya ahah :)

    YanıtlaSil
  4. tas olmussun tass pinkycim :) sen itiraf etmissin ya ben de edeyim ben de 61dim 53 falan olsam super olur ama benim boyun 163 falan. ben de kucuk tas olacam :))

    bi de ben kilo icin insanlar hakkinda hic yorum yapmam ama mantigim da su, daha coluk yok cocuk yokken, is hayatindaki stres yokken neden olsun ki kilolar, hani onun icin annemin tombullugu ya da calisan kadinlarin kilolarina ayri saygim var.

    belki de kendime yer yapiyorum, o islere ben de girince kilo alirim nasil olsa diye :D:D

    YanıtlaSil
  5. --> :D ahahaha evet Edi yaa haklısın. Shakira ben olsun :)

    --> küçük bir taş değiil. normal bir taşsın seen. pıtırcıksıın :)azminin zaferine çok az kaldıı. bende senin gibi düşünüyorum Görkemcim. başkalarına yorum yapmam. dediğin gibi çalışan, çocuklu, stresli olan bayanlara saygım var ama kendime daha işe başlamadan, çoluk çocuğa karışmadan bu kadar kilo aldığım için çok kızdım. annem evlenirken 48 kiloymuş ben niye böyleyim dedim kendime :)

    sahiden kendimize yer yapıyoruz galiba:D

    YanıtlaSil
  6. Pinky'lerin en mankeni! Daha ne olsun ayol! Tahtalara vuruyorum maşallah diye;)

    YanıtlaSil
  7. teveccühün Kutucum. O senin mankenliğin :) bugün bayağı utandım, ne denir övgüye bilemedim :) ama Sende Kutuların en mankenisin yani onu biliyorum :)

    YanıtlaSil
  8. Harikasın sen Pinkycim;)

    YanıtlaSil
  9. Hee büyük beden mankeni:)56'yı devirdim, 57'e göz kırpıyorum, her an soluğu 60'ta alabilirim Pinky'cim:(

    YanıtlaSil
  10. --> ayy şımarıcam şimdi Yıldızcım :) teşekkürler :)

    --> ohoo benden de büyük beden olur o zaman:)

    geldikleri gibi giderler Kutucum merak etme sen ;)

    YanıtlaSil
  11. boyun 1.72 ise 60 tan aşşaya düşme bence

    YanıtlaSil
  12. 5 sene önce 57 kiloydum çok zayıftım. artık düşemem heralde istesemde o kiloya :)

    YanıtlaSil
  13. şimdi belleemin biloğuna ççook kilo aldım yazdım ve bunu okudum sonra. çatladım kıskançlıımdan :PP

    brava pinkim!

    YanıtlaSil
  14. sen kilo almış adam görmemişsin Damlocanım :D ben sana hayran sen cama tırman :)

    YanıtlaSil
  15. pinky senın bı kere ısmın super kılon olmus olmamıs bosver gıtsın ama zayıflamakla super yapmıssın bende 63 kıloydum zar zor 56 ya ındım :))) kurtulamadıgım bı göbegım var ama alıstım onunlada mutluyum !dahada zayflaman ıstedıgın kıloya varmanı dılerım :)

    YanıtlaSil
  16. sanada bravo pinkdream. bende ayva göbeğimle çok mutluyum, yakışıyor :) 60 olsam kafi sanırım benim için.

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)