16 Ekim 2009 Cuma

mim mim mimimimilerine baakar, bakar bakar dururum...

Pofuduk Pofiş beni mimlemiş. Gecikmeli olarak cevaplıyorum hemen :)

1.Bloğuna neden bu ismi verdin?
Pamuk şekeri çok severim ondan sanırsam. Özellikle pembe olanını severim. Pembe olmazsa yemem.

2.Blog yazarken star tribiyle istediğin, olmazsa olmaz dediğin şeyler var mı?
Yok galiba. Star tribine girdiğim tek yer Dudullu Times :)

3.En son satın aldığın garip şey?
Hmm bir düşünelim. En soon garip olarak garip mi bilmem ama bıçak standı aldım. Şimdi düşününce garip gelmiyor ama alırken bayağı garip ve ilginçt gelmişti :)

4.Şeker gibi olduğun anlar?
Çok sevindiğim, her işin organize bir şekilde yürüdüğü anlardır.

5.Arkadaşım artık sormayın şunları dediğin şeyler?
'Nerelisin' sorusundan pek haz etmem. Nereli olduğumu anlatmak uzun iş. Bende tam bilmiyorum :) Bunu soran bir Antalyalı ise hemen 'Kimlerdensin' diye sorarak beni gıcıklara gark eder. Kardeşim kaldırın artık şu soruyu tedavülden. Antalyadan doğup büyüyen insan sayısı, inanın sizden daha fazla.

6.Seksin sendeki rengi?
Rengi mi? Nasıl yani. Renkli bişey mi ki :)

7.Aynaya bakınca gördüğün?
Bazen sırıtan, bazen somurtan, suratını şekilden şekile sokup eğlenen bi honki pinki.

8.Kendini okutan blog dediğin?
İçten ve samimi bir blogcanın elinden çıkmış bir blogdur.

9.Bu blog sahibi/sahibesiyle karşılaşabileceğin yerler?
Antalya. Açık hava, bol güneş olan yerler. Mekan belitmeyeyim, mekanlarda kısıtlı. Ufacık yer zaten. Bir ucundan diğer ucu en fazla 1 saat :)


Veee bu mimi paslıyorum. Seni seçtim Yıldızcanım. Hadi bakalım pamuk eller çalışsın :)

6 yorum:

  1. pinkycim, ben aldigim bu garip seyi cozemedim, nasil kullaniliyor onlar

    YanıtlaSil
  2. şimdi bıçağını ona dayıyorsun masa örtüsü kirlenmiyor(muş):D bide önce anlatmak lazım heralde misafire :) ay ve yıldızlı olanından aldım. çok türkiş :)

    YanıtlaSil
  3. o zaman sekerim, masani da ona gor al valla, benim su bardagini koymaya bile yerim olmuyoo :) cok hamaratsin da gorkem, masayi donatiyorsun di mi :Pp

    YanıtlaSil
  4. donatıyorsun demekki ki sığmıyor Görkemciim :)bende hiç sığdıramıyorum bizim masaya,küçük galiba. şatolarda kocaman uzun masalar oluyor ya onlardan lazım :D

    YanıtlaSil
  5. Bana paslamışsın mimi Pamuk Şeker Pinky;)

    Masa üstü bıçak standı çok güzelmişş:)

    YanıtlaSil
  6. senden de bekliyorum en kısa zamanda Yıldızcım:)

    çok şirin bişiyler :) aylı yıldızlı oluşu daha çok hoşuma gitti.

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)