29 Ekim 2009 Perşembe

mimlendim, mimlendi, mimlen, mimle, mim...


Sevgili Pofişciğim ve Sevgili Yıldızcığım beni mimlemişler. Teşekkürler kızlar. Şimdi açıp açıp bakıyorum dolabıma. Hadi bakalım :)

1.Dolabını açtığında hangi renkler daha fazla?
Pembe, siyah ve beyaz.

2.Alışverişe gittiinde hangi mağazaya uğramazsan olmaz?
Zara, Mudo, Park Bravo, La Senza, Accessorize.

3.Kendini rahat hissettiğin giyim tarzı?
Yazları uzun elbiseler, kışları kot pantolon ve t-shirt.

4.Kesinlikle seksi diyebileceğin şeyler?
Kesinlikle Yıldız'ın dediği gibi Little black dress :D

5.Asla giymem dediğin kıyafet?
Şalvar pantolonlar(büyük totolu gösteriyor), taytlar (dapdar şeyler giyemem küçüklüğümden beri) ve vatkalı ceketler (yeniden moda oluyor galiba). Birde kıyafet değil ama söyleyeceğim, converse ayakkabıları asla giymem. Bir kere all star aldım, o da spor ayakkabıya benziyor diye ama hiç ortopedik değil. Ve de ayağı kocaman gösteriyor. Özellikle Chuck Taylor'lar. Bana öyle gözüküyor işte. Daha da giymem yani :D

6.Fiyatları gereği ulaşılması zor yabancı markalardan en çok beğendiğin?
Ulaşılması zor yabancı markaları hiç takip etmem desem. Yani bir seçim yapabilecek ilgiye sahip değilim. Ulaşılması zor o yüzden sanırım :)

7.En fazla yatırım yaptığın sektör?
Kitap, giyim, kozmetik.

8."kitap,film,spor" hangisini diğerlerinden çok yapıosun?
Hepsi eşit birbirine galiba :) Dönem dönem değişiyorlar ama eşitler şu anda.

9.Dışarıdayken yemek yemeyi en çok tercih ettiğin yerler?
Genelde yememeye gayret ediyorum. Yersem zehirlenebiliyorum. Ama çok acıktıysam İkbal'den veya Tatlıcı Tombak'tan bir kaşarlı tost yerim. Birkaç ay önce olsa Burger King'ten bir tavukburger derdim. Ama onunda içindeki tavuk yağda kızarıyor. ı-ıh cık... :)

Ve son olarakta Damlocanımı mimliyorum. Vaktin olursa artık şeker :)

**Fotoğraf şuradan alınmıştır.

9 yorum:

  1. Kesinlikle pembiş kıyafetler çoktur;))

    YanıtlaSil
  2. Pinky'lerin en narini, Converse ve şalvar pantolon tespiti hem çok doğru hem çok eğlenceli:)

    YanıtlaSil
  3. --> en fazla yeri onlar kaplıyor Yıldızcım ama çoğu ev kıyafetim, pijamam vs. :D

    --> Converse konusunda palyaço ayakkabısı benzetmemle daha da ileri gidebilirim Kutucum :)

    YanıtlaSil
  4. ulaşılmaz markaları takip etmiyor musun??

    ne güzel ..
    ben ediyorum da noluyo, moralim bozuluyo :))

    YanıtlaSil
  5. şimdi şu anda yazıoruuum. benim penpem pimler de yazmaz mıyım

    YanıtlaSil
  6. --> ulaşılır olanları değerlendirmek daha iyi Seyhancım :) hem moda insanın kendine yakışanı giymesi değilmidir :)

    --> bende şimdi şu anda okuyorum Damlocanım :D

    YanıtlaSil
  7. Yok be kuzum koca totolu durmuyor, kombini ona göre yaparsan durmaz zuzum, bu arada benim de asla marka takıntım yoktur mucx

    YanıtlaSil
  8. ama bende öyle duruyor Edicim yaa. benimki biraz büyük galiba :D tabi ya takmamak lazım illa markaya. marka ve moda diye nicelerini gördüm hiç yakıştıramadan giyen :)

    YanıtlaSil
  9. Şalvarları bende hiç sevmem doğrusu ama conversedende vazgeçemem :D

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)