3 Ekim 2009 Cumartesi

Oktoberfest Antalya'da...



Kutucuğumun şurada haberini verdiği, dünyanın en büyük bira festivali olan Oktoberfest'in ufak çaplısı bugün ve yarın Antalya'da da yapılacak. 'Bu haftasonu Antalya'dayım' veya 'ben zaten hep Antaya'dayım' diyenlere itinayla duyurulur.

Bilet fiyatı 5 lira olup, 1 adet içki bilet ücretine dahildir. Etkinlik listesi ve menü ise şöyle efendim;

























Listeyi daha yakından incelemek için resimlere tıklayabilirsiniz.




Bu da benim festivale katkım olsun :D

7 yorum:

  1. Pinky'cim, eğer gideceksen Kutu için de bir bira iç lütfen;)

    YanıtlaSil
  2. malesef bugün gidemiyorum. düğün var kuaföre gitmem lazım :) ama ben senin için evde de içerim Kutucum :D

    YanıtlaSil
  3. var var bizde. sen gel bize katıl bize :)

    YanıtlaSil
  4. İnanmıyorum Pinkyim ya lisede tüm octoberfestlere katıldım kuzum sen avusturya lisesindenmisin yoksa?

    YanıtlaSil
  5. Değilim Stilcim. Burada ilk defa yapıyorlar oktoberfest, ondan çok hoşuma gitti de yazdım ben :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)