28 Ekim 2009 Çarşamba

Pinky ışığı kapat, Pinky yat uyu...

İki gecedir saat 3'te yatıyorum. Uyku düzenimi bozdum, çaktırmıyorum. Annem duymasın kızar çünkü, O uyuduğunda herkesin uyumasını ister. Hatta odasına girip ışığı söndürdüğünde içine canavar kaçar. Annem gider yerine başka birşey gelir. Hassas bu konuda. Çok kızar bize yatmıyoruz diye :D Kardeşimle taklidini yapar yapar güleriz geceleri :)

Neyse işte kardeşim yatta yatıyor bir kaç gündür. Bilgisayar geceleri bana kaldı. Napıyım napıyım diye düşünürken online film izlemeye karar verdim.



Önceki gece, okuduğum İkna adlı Jane Austen romanının sinema uyarlaması olan Persuasion filmini izledim. Filmin adı Türkçe'ye İkinci Şans olarak çevrilmiş. Bazı yerler aynı olmasa da genel olarak kitaba sadık kalınmış güzel bir filmdi. Çok beğendim yani. Kitabıda çok beğenmiştim. Okuduğum kitabın filmini görmenin verdiği hazla mutlu mutlu uyudum :) Tek kafama takılan şey Anne Elliot oldu. Bu rolde daha iyi bir oyuncu görmek isterdim. Kafamdaki Anne değildi. Ve kıyafet seçimleri daha güzel olabilirdi. Hiç Baronet kızına benzemiyordu. Çok baronet kızı gören Pinky konuştu.






Dün gece de yazar Sophie Kinsella'nın Alışverişkolik serisinin sinemaya uyarlaması olan Confessions of a Shopaholic yani Bir Alışverişkoliğin İtirafları filmini izledim. Türü romantik komediydi. Güzel filmdi, eğlendim izlerken. Zaman geçirmek için güzel yani :) Daha önce tesadüfen, bir seri olduğunu bilmeden Alışverişkolik ve Bebeği kitabını alıp okumuştum. Filmin devamıda gelir belki.

**Birinci fotoğraf şuradan, ikinici fotoğraf şuradan, üçüncü fotoğraf ise şuradan alınmıştır.

14 yorum:

  1. Pinky uykusuz gecelere film izlemek en güzel ilaçtır;)

    YanıtlaSil
  2. bir alışverişkoliğin itiraflarını ben de seyretmek istiyorum pinky'cim... bir izne çıksam, şöyle günde 4 film birden seyretsem ne şahane olacak:D

    YanıtlaSil
  3. --> sevindim. yani annemin tek olmadığına :) bu durum normal birşey olabilir belki Mercancım. uyku agresifliği gibi birşey denilebilir :)

    --> eveet film de güzelse tadından yenmez Yıldızcım :)

    --> hadi inşallah Kutucum. izninde uzat ayacıklarını, izle bütün filmleri :)

    YanıtlaSil
  4. anam! ikna'nın sinema versiyonu da mı varmış yahu? :) kitabı senin tavsiyenle okumuştum, bayıldım :) şimdi de filmini izliyim ama ne zaman vakit bulucam ben totomu yaya yaya film izlemeye acaba :)))

    YanıtlaSil
  5. 2007 de yapılmış bbc tarafından Merbecim. güzel yapmışlar. ben çok seviyorum böyle 18-19yy filmlerini. izlemelisin fırsatın olduğunda :)

    YanıtlaSil
  6. uuu ne güzel görünüyo yaa bende izliiyim barii sen öneriyosan:)

    YanıtlaSil
  7. izle izle seversin sen Pofiş :)

    YanıtlaSil
  8. aa şu ikinci şans filmini izlemeliyim!! sanırım tam benlik :)

    YanıtlaSil
  9. güzel film Seyhancım yani bana kitabıyla bütünleşince çok güzel geldi. izle mutlaka. bende bir kaç kere daha seyredebilirim :D

    YanıtlaSil
  10. hepsini not aldim ama bu aralar ben sadece karanlik bi perdeyi seyredebiliyorum saat 9dan sonra :D

    YanıtlaSil
  11. Hiihii :) yanlış hatırlamıyorsam rüyada göremiyordun değilmi Görkemciim?

    YanıtlaSil
  12. yok goremiyorum Pinkycim, eger 6 gibi kalkar sonra yine yatarsam belki biseyler :)

    YanıtlaSil
  13. ne güzel aslında rüya görmemek Görkemcim. benim gibi görüpte kabuslar görmekten iyidir yani :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)