12 Ekim 2009 Pazartesi

Pinky'nin çantası açıldı haanıım...

Görkemciğim çantamın içini görmek istiyor :) Kırarmıyım ben hiç O'nu. Eveet açıyorum, açıyoruuum, aaaaçtımm...



1. Teyzemin 'şuraya mı kullansam, buraya mı kullansam' diye kararsız kaldığı Zara marka indirim mahsülüdür kendisi. Ben kullanırım teyzecim heryere, ver sen dedim :) Kaptım kaçtım. Güzelim çantayı hamama kullanayım dedi ayol.

2. Çanta için lavanta keseciğim. Evet, ben yaptım ve çarpı işi kalple süsledim.

3. Minik boy vanilya parfümüm.

4. Otel eşantiyonu mis kokulu losyonum :) İtalya'da bir otelmiş. Ben gitmedim, pilot eniştem gitmiş. Adres lazım olursa veririm. Anladın sen onu :)

5. Ayakkabıların/terliklerin acımasızca heder ettiği ayacıklarım için 1 kutu yara bandı. Ayrıca rekor denemeleri de yapıyorum. Bir ayağıma en fazla 6 tane yapıştırmışlığım var. Bu rekoru kırdıran terlik çöpü boyladı.

6. Klozet kapak örtüsü. Genelde girmem umumi tuvaletlere ama acil durumlar için :)

7. Caanım telefonum.

8. Fiyonk tokam ve stick tokam. Saçlarım hep açıktır ama hava nemli olduğu zaman toplarım yoksa kabarır da kabarır.

9. Sevgilimin gözleri dolacak. O ne zaman sorsa bulunmaz çantamda peçete ama sorduğu zaman bulunduğu da olduu. Unutmayalım o anları lütfeen. Çantamda kağıt peçete ve ıslak mendil taşıyorum artık. Annem her çantama attı birer tane. Onunda canına tak etti heralde istediğim peçeteler. Yalnız dikkatinizi çekeyim peçetemin poşeti pembe ve kendisi kokuludur haa :)

10. Siyah, yeşil ve mavi gözkalemlerim ve uçuk pembe likit rujum. Ve onları taşıdığım altın sarısı minik Accessorize çantam. O çanta bazen telefon kabı da oluyor. Çok amaçlı :)

11. Çilekli anahtarlığım.

12. Ve tabiki cüzdanım.

13. Miyop gözlerimin yegane yardımcıları. Güneş gözlüğüm ve optik gözlüğüm. Optik gözlüğümü daha çok otobüse binerken kullanmak aklıma geliyor :) Ama olsun, yanımda olsun. Afilidir, yanları aynalıdır. Lensleri attırdı o kadar severim.

Şimdi benim merak ettiğim çantalara geleliim. Ay ne meraklı şeyleriz biz kızlar :) Kutucum ve Yıldızcım çantalarınızı karıştırabilir miyiim?

19 yorum:

  1. çok cici, kullanışlı bir çanta içimiş cnm, beğendim herbişeyi klozet kapak örtüsünü bende istiyorum ya nerde satılıyor acaba?

    YanıtlaSil
  2. Ben de saçlarımı toplamaktan hiç hoşlanmıyorum ama ne zaman toplasam herkes ne kadar yakıştığından bahseder. Ben niye beğenmiyorum bilmiyorum ki!? :)

    YanıtlaSil
  3. tesekkur ederim Pinkycim, tam da tahmin ettigim gibiymis, pullu cantani pek begendim :)

    YanıtlaSil
  4. --> Migrosta realde var Cecillia. Peçete reyonlarında bulabilirsin :)

    --> Aynen Tibetin anneciği :) Yakışıyor gerçekten o zaman. Arkadan, yandan umduğundan daha güzel duruyor demekki :)

    --> rica ederim canım :) çok sevdim bu mimi. bide birşeyim mutlaka pullu olur :)

    YanıtlaSil
  5. Görkemcime çantalar saçılmış derken kendimi de mimlenmiş buldum.Sen iste Pamuk Pembe Şeker Pinky en kısa sürede benimkini de saçarım ortalığa..

    YanıtlaSil
  6. Ben bir zamanlar sana sen çok titizsin demiştim değil mi?

    YanıtlaSil
  7. kızzzzz tatlı şeyy valla klozet şeyinii şeyyytrrippp görünce all bi tane daaa benden dedim....tepprik ettim seniii sevimli insan...:):)çantanın içini açtıın için de teşekkürler cicim:)

    YanıtlaSil
  8. saç saç saç :) merakla bekliyorum.
    evet kısa süre önce demiştin Yıldızcıım :)

    YanıtlaSil
  9. :D hihi. heryer ultra hijnenik değil dimi. rica ederim Pofiş :) ay ne şirin bir isim bu pofiş :)

    YanıtlaSil
  10. Başak burcu musun?Profiline de bakarım ama:)o klozet kapak örtüsünü nerden buluyorsun biiirrrr,ikincisi o yara bandı olayı bende de var ah şu ayaklar,üçüncüsü ise lavanta torbasını ilk sende görüyorum süper fikir:P

    YanıtlaSil
  11. ikizlerim, yükselenim de yengeç :) ama annemin başak olduğunu sandık senelerce ona göre davrandık ondan böyleyim heralde :)

    1.klozet kapağı örtüsü Migros ve Real'den aldım. ama diğerlerinde de vardır muhakkak.

    2. ayaklarıma ne yapsam yaranamıyorum :)

    3. dolap için olanlarını ve kuş şeklinde olanlarını da yaptım. şuradan vakabilirsin, sende yapabilirsin :)

    YanıtlaSil
  12. klozet kapak örtüsü müü ilahii pinkiii

    YanıtlaSil
  13. Pinky'cim, bu ne düzen bu tertip böyle süper:)
    İlk fırsatta çantamın içindekilerini döküp saçacağım merak etme;)

    YanıtlaSil
  14. --> :) bence sende al Damlocanım. sen hiç domestos reklamı seyretmiyor musun Kuzuum ? :D

    --> Yok Kutucum çok düzenli değil aslında böyle koyunca düzenli gibi durdu. Bir de içinde buruşuk fişler vardı :D onları göstermedim. çok uyanığım. Hadi bakalım yap sende açılımını :)

    YanıtlaSil
  15. tühh bugün de migrostaydım yarın gene gidicem bananeee, saol cnm :)

    YanıtlaSil
  16. al al. mikroplardan uzak dur. rica ederim :)

    YanıtlaSil
  17. pinkii şey demeyi unutmuşuyum=)=)bu ayak vurukları için dadlı sevgilim bana şey almıştı watsonstan oraya da bi bak emii....benim blogda da var koymuştum ben belki işine yarar...bugün dek tek ayağıma vurmayan ayakkabı tiger dir bu arada:)Allaaahh razı olsun o ayakkabıyı üretnlerden=)=)

    YanıtlaSil
  18. hmm burada Watsons yok ama görüyorum o tür bantları birkaç ayakkabıcıda. teşekkürler Pofiş deniycem :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)