22 Ekim 2009 Perşembe

pur, pure, puro, pastër, reinen, saf...

Artık sen hangisiyle hitap edersen...

Çok saftiriktim ben. Hala da biraz öyleyim. Kendi yapmadığım imadan başkasını anlamam. Özellikle bana yapılıyorsa ve kötüyse hiç anlamam. Bir kaç gün sonra anlarım söylenen kötü imayı. Neyse işte, küçükken daha bir saftım..

Damlocanım miminde kokulu Arı Maya'lı silgilerden bahsedince ilkokula başladığım ilk iki gün geldi aklıma. Annem okulun ilk günü sabah çalıştığı için, ben ilk gün saatinde gitmedim okula. Ama işten erken gelince gittik okuluma. Sınıfa şöyle bir girdik, neler alınacak öğrendik ve çıktık.

Nihayet ikinci gün okula başlamış oldum. Baktım herkeste bir silgi var, ah nasıl güzel kokuyor. Başımı döndürdü muhteşem bir şey. Sonra ben hemen kendi silgimi dayadım burnuma. Evirdim, çevirdim. Yok! Pis bir lastik kokusundan başka bir şey kokmuyor. Şu bildiğimiz yeşil lastik silgilerdendi. Hani şu ortasından beyaz şerit geçeninden.



İçime sindiremedim kokusuz silgimi ve eve gidince kendimi banyoya attım. Önce annemin parfümünü sıktım üstüne. İstediğim gibi olmadı. Sonra aldım silgiyi ve sabunu elime, suyun altında ovaladım da ovaladım. Silgi dağıldı gitti tabi :) Paramparça oldu. Ama sonunda benim de bir Arı Maya silgim oldu. heheheh evet pembeydi...

Bu da böyle bir saflık hikayesiydi :)

11 yorum:

  1. Çok ama çok tatlı bir hikaye:)

    YanıtlaSil
  2. gülerek hayırlıyorum işte tatlı Kutucum :) iyiki yapmışım :)

    YanıtlaSil
  3. :))
    bir de o silgiler habire kaybolurdu yaa.. silgin dağılamsa bile bi kaç gün sonra yenisini almak zorunda kalacaktın zaten, en azından denemişsin :)))

    YanıtlaSil
  4. Bu arada biri kötü bir imada falan mı bulundu??? Heyheylerim zaten tepemde, Pinky'imi üzeni parçik pinçik yaparım, buradan beyan edeyim, sonra ben duymadım, ben bilmedim olmasın!

    YanıtlaSil
  5. --> :)) evet kaybolmadan denedim en azından Seyhancım :))

    --> canıım, kıy kıy :) gülebilirsin saftrikliklerime :)

    --> ah Kutucum ah.. bir kaç senedir samimi olduğumuz bir komşumuzun terörizmi yaşadık ama 1-2 ay oldu geçti. şimdi şimdi anlıyorum, cevabını veremediğime üzüldüğüm şeyler geliyor aklıma. ama bazen susmak en iyisi. Allaha havale ettik. boşver elini kana bulamaya değmez :D

    YanıtlaSil
  6. Kıyamam sana minik Pinkycan;)

    Sen kafanı takma kendini bilmezlere!

    YanıtlaSil
  7. hihi :)

    takmıyoruz artık Yıldızcım, biraz geç oldu ama öğrendik terbiyesiz insanları yoksaymayı :)

    YanıtlaSil
  8. Pinkyciiiim :) sende daha ne anilar vardir pembe pembe, anlatsana onlari da keyimiz iyice yerine gelsin :D

    uzulmeyin canim uzulmeyin, annene de soyle onu da aliveririz sevgi cemberine hemen :D

    YanıtlaSil
  9. ay arı maya lı silgi!!!!
    görünce sevindirik oldum hah şimdi hatırladım
    ne güzel kokardın sen güzel silgim:)

    YanıtlaSil
  10. --> var var. çok pembe anılarım var Görkemciim. aklıma geldikçe anlatırım artık :D eveet annemide alın çembere o da çok üzüldü :D

    --> yaa ne güzel silgiydi Meltemcim. hala yapıyorlarmıdır acaba? yine alıp koklayalım günde 3 kere :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)