5 Ekim 2009 Pazartesi

rüyaların tersi çıkarmış...

Bilinçaltım yine beni ele geçirdi. Sabaha kadar kabuslar gördüm. En son gördüğüm kabusum ise şöyle;

Ben yine o hayalimdeki süper büyük alışveriş merkezinde alışverişe çıkmışım. Evden çıkarken sene başında aldığım bana aşırı bol gelen beyaz kotumu giymişim. Gezerken gezerkeen kot bana dar gelmeye başlamaz mı? Nasıl fena oldum. Kabine koştum, bacakları filan esnetmeye çalışıyorum. Esnettikçe kilo alıyorum. Hulk gibi oldum. Bir anda bir kilo patlaması, kotu patlatacağım. Uyanır uyanmaz koşa koşa tartıldım tabi. Neyse ki geçen haftadan farklı olarak 1 kilo vermişim :D Yani yaz başından beri verdiğim 8. kilom. Koskoca 8000gr :) Düğünler bana yaradı. Demek ki neymiş; Oynamak kilo verdiriyormuş ve rüyaların tersi çıkarmış :)

13 yorum:

  1. 8000 bin gram mı??? Pinky'cim sen supergirl'sün valla, başka bir şey demiyorum:)

    YanıtlaSil
  2. Böyle rüyaları ne yapıyoruz Pinkycim,hemen tersine yorumluyoruz.

    Bazılarının da düzünü:))

    YanıtlaSil
  3. :))))))

    alemsin ne diim sana, güldürdün beni :D

    YanıtlaSil
  4. haha alemsin rüyada gördüklerine bak ya

    YanıtlaSil
  5. eneeem ben de şiştikçe şişioom :)

    YanıtlaSil
  6. --> hehe teşekkürler Kutucanım. o kiloları alırkende süperdim ama :)

    --> keyfimize göre yorumluyoruz Yıldızcım :)

    --> gül hep Tibetin anneciği :) iyileştiniz dimi?

    --> çok acayip bilinçaltım vardır Stilcim :)

    --> verirsin verirsin dikkat et Damlocanım :)

    YanıtlaSil
  7. off vermem gereken kiloları hatırladım şmdi :((

    YanıtlaSil
  8. ayyy pinkycaaaan :)) pembe hulk olmussundur sen kimbilir :D

    kac gramcik kaldi Pinkycim :)

    YanıtlaSil
  9. --> verirsin Mervecim. hatırlayınca daha iyi veriliyor hatta :) ben 1,5 sene veremedim. nihayet kurtardım.

    --> eveet çok şirin pembe bir hulk oldum :D

    ben 2000gr daha verebileceğim kanısındayım ama çevremdekiler iyi olduğumu düşünüyor. bakalım zaman gösterecek. tam karar veremiyorum Görkemcim :)

    YanıtlaSil
  10. vayy 8bin diyince ne kdr çok yani normalde de çok:))
    bravo!
    pinky cim ben seni neden takibe alamıyorum :(

    YanıtlaSil
  11. evet sıfır çoğalınca daha çok gaza geliyorum :D azmettim bu sene.

    ben seni takip edebiliyorum. belki bi sorun vardır. sonra denersin Syhancım :)

    YanıtlaSil
  12. Oh oh ne guzel :D istediğin gibi :D rüyalara inanma rüyasızda kalma :D

    YanıtlaSil
  13. kessinlikle Kelebekçiim. keyfine göre inan veya inanma :D

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)