28 Ekim 2009 Çarşamba

şaşı baktım, şaşırdım, şaştım...

Aklıma şaşı bak şaşır yani stereogram resimler geldi durduk yere. Google'da arattım ve ne kadar stereogram varsa baktım. Gözlerimde geçici şaşılık meydana gelecekken bıraktım bakmayı :) Sakın hepsine bakmayın. Ben iki tane ekleyeyim buraya siz onlara bakın yeter. Güzel gözleriniz bozulsun istemem blogcanlarım :)


aaa 4 yapraklı yonca görüyorum falında, şans getirsin inşallah...


Kuş görüyorum, güzel bir haber gelecek sana 3 vakte kadar. Hadi bakalım yıkada fincanını tutsun :p

8 yorum:

  1. Artık nasıl bakıyorsam bir türlü göremiyorum Pinky'cim:)

    YanıtlaSil
  2. çok yorulup dalgınlaşmaya başladığında bak Kutucum :)

    YanıtlaSil
  3. ben bunlari hic becerememisimdir :( gozler 5 numara bozuk diye olabilir mi

    YanıtlaSil
  4. yok Görkemciğim ondan değildirdir. iyice dalmak gerekiyor. ben küçükken ilk denediğimde (ki tam 2 saat denemiştim) göremeyince hüngür hüngür ağlamıştım :D

    YanıtlaSil
  5. yaa bayılıoruuum bunlaraaa

    YanıtlaSil
  6. Bohuuuuuuu kuşları göremiyorum!

    Ya inat ettim deminden beri bakıyorum yok Pinkycan yaaa

    Yoncaları gördüm hemen, başka numaralar olması gerek buna bakınca dedim baktım baktım göremedim:)

    YanıtlaSil
  7. bende göremiyorum yaaaaaaaa şaşı oldum he

    YanıtlaSil
  8. --> çok fazla bakma Damlocanım :) bu kadar bak yeter.

    --> görürsün Yıldızcım elbet. zorlama aman kendini :) eskiden neler neler yaparlardı bunlara pek çalışmamışlar :)

    --> amanin. benim yüzümden hepiniz şaşı olcaksınız Özgecim :) bakmayın ben anlatayım size :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)