9 Ekim 2009 Cuma

tarlaya ektim soğan, uygun adım vaak vaak...



Sırf şu oyunu oynayabilmek için aldım kendime bir facebook. Eğlenceliymiş, sevdim. Ama bazen de düşünüyorum bu ektiklerimin bana bir faydası var mı diye. Sanki gerçekten o çilekleri toplayıp reçel mi yapıcam? Hayır. İşte Sims'i nasıl seviyorsam bunu da öyle sevdim. Ekiyorum, biçiyorum. Büyümeye çalışıyorum.

En çok ördeklerim ve tavşamlarımı seviyorum. Ördeklerimi kucağımda hoplatıyorum, aşk yaşıyoruz :) Bu arada ineklerim bana küstüler onları az hoplattığım için. Ama ne yapayım anacım. Koca inek hergün hoplatılmazki, belim incinir.

Bak küstüler gerçekten. Totolarını döndüler ekrana...

11 yorum:

  1. cok guzel olmus bahcen Pinkycim, hele tavsanlarla pembe agaclar kosesine bayildim :)

    YanıtlaSil
  2. aman küstürdüğün ineklerin olsun şeker kız :)

    YanıtlaSil
  3. --> beni sizler yarattınız Görkemciim :D seninde Gesi bağların çok güzel oldu. pekmez yapta gönder bana :) kan olsun :)

    --> amin amin bi onlar küssün Tibetin anneciği :) Sütünden Tibet'e gönderiyimde boyu upuzun olsun :)

    YanıtlaSil
  4. yaaa, ben çok direndim şu feysbıka, hayır, hayır, almıcam bi hesap falan yaaa.....

    YanıtlaSil
  5. haha :D:D büyüyoruz çoğalıoruzz. babam da her gün soruon sana ne faydası var die :D sorgulama dik biç der pinki :D

    YanıtlaSil
  6. --> bende direndim ama sonunda aldım Merbecim. çakma makma idare ediyorum :)

    --> sen aldın başını gittin maşallah Damlocanım. günde kaç level atlıyorsun sayamıyorum vallahi :)

    YanıtlaSil
  7. Hepinize birer paket cherry domates tohumu göndereceğim, bakalım onları da aynı hevesle ekecek misiniz göreceğiz:)
    imza: antifeyzbukçu kutu

    YanıtlaSil
  8. Sonunda bana da kurduracaksınız bir bahçe:)

    Demek Sims severlerdensin.Sims 1-2 yi çok oynadım.Sims 3 ü alacaktım.Kendime engel oldum;)

    YanıtlaSil
  9. --> gönder Kutucum bende turşuluk salatalık tohumu alırım minyatür minyatür yetiştiririm :D ellerime pembe eldivenlerimi giyerek :)

    --> kur kur kur :) sana ağaçlar, koyunlar gönderelim Yıldızcım :)

    aah ah bayılırım Sims'e. 2'yi hiç oynayamadım, eski pc de çalışmadı ona yanıyorum. 1'in bütün ekleri vardı ama :) arada kurup kurup siliyorum.

    YanıtlaSil
  10. işi gücü bıraktım kendimi farmıma verdim dedim iş çıktı başıma :D

    YanıtlaSil
  11. artık akşamdan akşama ekersin sende. Çilek işine girme Damlocanım :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)