27 Ekim 2009 Salı

yağmur bulutu unutursa...



Gökyüzü az bulutlu, bazen çok bulutlu, ara ara güneşli ve bazen sağanak yağmurlu. Sıkıyor beni bu dinamik halleri. Hep bir şekil kalsa ve bu şekil hafif rüzgarlı, 25 derece olsa olmaz mıı? ıfff....

Gündüz vakti karanlık olmuyor mu onu da sevmiyorum. Gün aymamış gibi. Bir alacakaranlık hep. Vampir değilim ki seveyim.

Bulutları seviyorum aslında ama gri hallerini değil. Çamaşır makinesinden yeni çıkmış pamuk pamuk hallerini seviyorum. Balkanlardan gelenini değil... Şekillerine bakıp hayaller kurmak ne iyi bir oyundur.

Deli deli esen rüzgarı sevmiyorum. Hem başımı döndürüyor, hem de buklelerime fön çekiyor. Şöyle azıcık üfler gibi esebilir sorun yok. Tabiatla pazarlığa giriştim. İyi birşey değil galiba bu.

Hadi Pinky susta biraz motorun soğusun canım. Yakcan motoru havanın yarattığı bunalımından...

Tamam yaa. Denizi özledim sadece...

**Fotoğraf şuradan alınmıştır.

14 yorum:

  1. Sen bir akdeniz kişisisin,normaldir güneş özlemin.Saatler de alındı,tam karanlık oldu.


    Hayır ortada öyle vampirler olacaksa,alacakaranlık olabilir.Çok severim vampirleri;))))

    YanıtlaSil
  2. ohooo, deniz gideli ne kadar oldu ki? sen şimdiden başladıysan özlemeye, kış boyunca ne hale geleceksin kimbilir? endişelendim bak!

    YanıtlaSil
  3. ah pinky'cim ben de pazarlık yapıyorum, hava erken kararmasın, yağmur yağmasın, illa yağacaksa gece yağsın yollarda sefil olmayalım gibi:)

    YanıtlaSil
  4. --> hiç sorma Yıldızcım. çok çabuk hava kararıyor, gece hiç bitmiyor :) hmm demek vampir seversin. senin kan grubun ne bakiim :P

    --> kışında bikinileri, havluları çıkarıp kokluyorum. arada denizkenarına gidiyorum filan, kendimi oyalıyorum Tibetin anneciği :)

    -->evet Kutucum yaa. 5'te hava kararmasın. gece yağsın, gündüz açsın. biz uyurken yapsın gökyüzü mesaisini :)

    YanıtlaSil
  5. aa kaynak eklemeyi unutmuşuum, hemen ekliyorum.
    çok güzel bulutlar Edicim :) gerçekmi merak ettim. gerçekse bende görmek istiyorum :D

    YanıtlaSil
  6. he valla cidden bayıldım büyük olsa wpaper yapcaktım bu arada annem bana hep motorun soğusun der kız bu kadar olur ya

    YanıtlaSil
  7. hihi babamda bana derdi Edicim :)

    YanıtlaSil
  8. deniz de neydiii ki!!

    imza: beterin beteri gorkem

    YanıtlaSil
  9. görünce hatırlarsın canım beniiim :)

    YanıtlaSil
  10. :))
    ay ben havanın bu hallerine gunduz vakti karanlık olmasına bayılıyorum yaa. tipik bir sonbahar insanıyım. sana kasvet verirken bnm içim kıpır kıpır oluyor:) tuhafım di mi? evet biraz:))

    görsel yine şahane! ;)

    YanıtlaSil
  11. ahahahaha :) doğum tarihlerimizle mi alakası var acaba hava durumunu sevip sevmemizin Seyhancım :D

    YanıtlaSil
  12. alllaaam delirtecek bu kız beniiii

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)