21 Ekim 2009 Çarşamba

yaptığına memnun musun atv?


Böyle final olur mu yahu?

Alel acele, yangından mal kaçırır gibi bir gecede yazmışsınız senaryoyu. Bir baktım ki final diyor reklamlarda. Hemde sezonun en canlı zamanında. Olmadı, olmadı... Bir de utanmadan her dizi fragmanının ardından 'dizi atv de izlenir' demiyormusunuz, deli oluyorum. Bu nasıl dizi izletmek. Ayrıca bu yaptığın da ilk değil. Sen ne eğlenceli dizileri kaldırdın yayından bir gecede.

Zühti'nin hayalleri gibi kırdınız kalbimi...



Daha Elveda Rumeli'nin, 'elveda' kısmına bile gelinmemişken hemde.

Çok kötü, umutsuz ve zoraki bir final olmuş. Güzelim diziye hiç yakışmamış. Üzüldüm böyle bitmesine işte. Bundan bugünkü serzenişim.

**Fotoğraflar şuradan alınmıştır.

11 yorum:

  1. Varya aynı şeyi düşünmüşüm kızım ya aynen olmadı bence de

    YanıtlaSil
  2. Diziyi izlemiyordum ama izleyenlerden devam edecek yorumları duyuyordum Pinkycan.

    Raiting işi anlaşılmaz iş.

    YanıtlaSil
  3. Aaaa çok şaşırdım! atv'nin yayından kaldırdığı kaçındı dizi bu yahuu pes.

    YanıtlaSil
  4. Emeğe saygısızlık etmek istemem ama bu sezon tam bir hayal kırıklığıydı Pinky'cim... Yazık edildi güzelim diziye...

    YanıtlaSil
  5. --> kesinlikle Edicim.

    --> herkes öldü gibi biz izlenim verdiler ama inşallah başka bi kanalda başlar yine Yıldızcım :)

    --> evet aile saadeti, ey aşk nerdesin gibi güzel dizileride kaldırdı. ah şu reyting denen şey yokmu Moda Gezegeni :(

    --> Diziden ayrılanların yokluğu çok belirgindi Kutucum. Ondan sanırım. Yani toparlanabilrdi ama.

    YanıtlaSil
  6. pinkycim ben de aynı şeyi düşündüm, bayağı bir de kızdım atv'ye. böylesine güzel bir diziye böylesine uyduruktan bir son yakışmadı.

    YanıtlaSil
  7. yapımcıyla kanal birbirine girmiştir kesin. olan güzelim diziye oldu Merbecim. son 10 dakikasına sıkıştırıvermişler sonunu.

    YanıtlaSil
  8. kuzuuum üzülme ben sana çook daha güsel diziler önericeeem

    YanıtlaSil
  9. ööner öööner :) Damlocan beni diziye götür :)

    YanıtlaSil
  10. Ezel dizisi yüzünden kaldırıldı bence raytingleri o topluyor heralde pazartesi akşamları.

    YanıtlaSil
  11. hmmm eveet reyting rekoru kırıyor yazıyor biryerde. olabilir tatlıcadı :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)