11 Ekim 2009 Pazar

yasakmış. peh!..

Ey Yetkili!

Duy sesimi.

Hıı sana sesleniyorum.

Kardeşim kahvehanelerde sigarayı yasakladın da ne oldu? Millet kahvehanenin kapısının önüne yığıldı. Yani dükkan dışarı taşındı. İçerde sinekler okey oynuyor artık. Her köşebaşında bir kahvehanesi olan memleketimin nasıl bir yasağıdır bu ya. Aşağı tükürsen kahvehane, yukarı tükürsen kahvehane. Hem adamlar içerde içilebilir sorun yok bence. Kendi kendilerini zehirleyip oturuyorlar mis gibi. ohh.. Bütün mahalle amcaları artık şak şuk sesleri içinde sokakta okey oynayıp, sigarasını tüttürüyor. Maşallah ne çok adam varmış memlekette, yasak olunca farkettim.

Şimdi biz geçemiyoruz ara sokakların içinden. Ne yöne gideceğimizi şaşırıyoruz,yolu uzatıyoruz. Çünkü o amcalar aynı zamanda mahalleyi de gözetliyor. Rahatladınız mı? Sizin ananız bacınız geçer mi acaba o amca yığınının içinden? Bir istisna yapılamaz mı acaba kahvehanelere?

Sonra acaba dedim, bu yasakla birlikte kahvehane kültürünüde mi kaldırmaya çalışıyorsunuz. ı-ıh! cık! imkansız. Naapsın amcalar ev gezmesi mi düzenlesin? Atalarından öğrendiklerini yapmaya devam ediyorlar. Gidecek başka neresi var onlar için?

Muhafızlar tez kaldırın yasağı, amcalar içeri girsin. Yoldan majesteleri geçicek. Bir Pinky Pembetop kolay yetişmeyi yauuw...

7 yorum:

  1. Bencede sadece onlar için serbest olsun yanii :D

    YanıtlaSil
  2. Yakında sigara yasağı ile ilgili atılımları gündeme gelir,şu an güdem farklı o yüzden bu konu geride kaldı.Haklısın çok kötü bir durum rahatsızlığını tahmin ediyorum.

    Miktarı tam hatırlamıyorum ama yüklü bir miktar ödeyen dükkan sahiplerine sigara ruhsatı vereceklermiş.

    YanıtlaSil
  3. --> kesinlikle Kelebekçim sadece onlar için serbest olmalı. Yoksa diğer mekanlardan çok memnunum, mis gibi heryer :)

    --> Açılım istiyorum bende Yıldızcım. Kahvehanler için Sigara açılımı.

    sigara ruhsatı mı? çaktırmadan para kaynağı bulmuş devleet :)

    YanıtlaSil
  4. Süper tespit Pinky'cim, geçenlerde annemle konuşuyorduk, ne bu böyle adamların önünden resmi geçit töreni yapıyorsun ne gıcık iş diye.

    YanıtlaSil
  5. resmi geçit :D süper isim Kutucum :) bende düşün düşün isim bulamamıştım bu duruma :)

    YanıtlaSil
  6. ayy ben de nefret ederim, birilerinin onunden gecmeyi, ne kadar yolum uzarsa uzasin, allah sabir versin valla Pinkicanim

    YanıtlaSil
  7. valla uzatıyoruz mecbur bizde, saydım evin etrafında 5 tane kahvehane var. sabır çekiyorum bende evden çıkınca, sağol canım :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)