2 Ekim 2009 Cuma

yoksa sen o kağıtları çöpe mi atıyorsun?...

Ben atmıyorum. Eskiden atmışlığım çok. Ama sonra bir gün işime yarayacağını umarak atmadım güzel bulduklarımı.

Neyi mi atmayacaksın? Fiyat etiketlerini. Tabi gözüne güzel gözüküyorlarsa.

Kitap okumayı seviyor musun? Seviyorsan sende atma. Al bir püskül, tak ucuna. Güzel bir kitap ayracın olsun.

Bunlar gibi;



Maliyeti çok düşük. Püsküller 35 kuruş. Fiyat etiketi bedava. Etikete en çok kafa yoran mağaza ise Zara.

Arkalarında hala fiyatları duruyor. Onları şimdi kapatmadım ama kağıt kesip yapıştıracağım bilahare...

Son karedeki etiketler yapılmayı bekliyorlar. Püskülcüye gidilecek bilahare...

Yasal Uyarı: Gaza gelip fiyat etiketi çok güzelmiş diye beğenmediğiniz veya almanıza gerek olmayan şeyleri almayın. Sonra bana 'vay efendim sen beni zarara soktun' demeyin.

Bu uyarı için 'Yok ben görmedim, yok ben duymadım' de demeyin. Gözünüzü, kulağınızı iyi açın. Sonra mesuliyet kabul edilmez :)

11 yorum:

  1. Pinky'cim inanılmazsın nasıl da aklına gelmiş, süper olmuş bunlar:)
    Yasal uyarıya da çok güldüm:D

    YanıtlaSil
  2. --> küçük Derya Baykal oldum Görkemciim :D

    --> Valla herşey bir anda gelişti Kutucum. Hevesim bile yarım kaldı uzun uzun iş yapmayınca :D Bir uyarı da lazımdı. Sonra kendilerini kaybedip bana kızmasınlar :p

    YanıtlaSil
  3. Tüüü Tüüü maşallahhh,çok güzel fikir.


    Kendime not:Sen ne zaman böyle kreatif çalışmalar yapacaksın.Nerede ben de püff..

    YanıtlaSil
  4. Yaparsın sende Yıldızcım. Bir anda şimşekler çakar beyninde ne olduğunu anlayamazsın valla :)

    YanıtlaSil
  5. bu fikir için çok saol, arada hoşuma gidenler oluyor ve atmak istemiyorum ama saklamakta saçma geliyordu meğersem çok akıllıcaymış:))

    seninkilerde çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  6. rica ederim, işine yarayacaksa çok sevinirim Syhancım :)

    YanıtlaSil
  7. antalya da oxxo var mı bilmiyorum ama bayılıyorum etiketlerine bildiğin kitap ayracı yapıyorlar:)harika olmuşş püsküllüsü:)

    YanıtlaSil
  8. burada yok Mercancım ama Ankara'da uğruyorum. Doğru diyosun onlarda güzel yapıyor :) sende oxxoları değerlendir :)

    YanıtlaSil
  9. ne kadar güzel olmuşlar yaa :)
    bazen ben de etiketleri atmaya kıyamıyorum,gerçekten çok süslü püslü etiketler yapıyorlar :)hele kot mağazaları iyice abartıyorlar :)
    ayraç olarak kullanma fikrine bayıldım,püsküller ise çok hoş bir hava katmış ilk fırsatta deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
  10. bazıları sanat eseri yapıyor Unicorncum, atarsam arkamdan ağlar gibi geliyor :)) yapmalısın mutlaka bu kitaplara şenliklerden ;)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)