17 Ekim 2009 Cumartesi

yolla oyları yolla...




5 Kasım da Berlinde düzenlenecek olan Mtv Avrupa Müzik ödüllerinde, Avrupanın En İyi Sanatçısı kategorisinde yarışacak olan Manga'yı tebrik ediyorum öncelikle. Benim favorim Atiye veya Kenan Doğulu'ydu ama Manga da çok iyi bir grup, şimdiki oyum onlara. Umarım geçen sene Emre Aydın'ın hayranlarının yaptığı gibi Manga'nın da hayranları siteyi oya boğarlar :) Geçen sene benimde bir katkım olduysa ne mutlu bana.

Müzik yarışması diyene kadar bize bir haller oluyor. İlla ki biz kazanalım. En süper müziği biz yapalım :D Yada bir yarışma olsun, biz kazanalım. Güzel aferim bize...

Siteye şuradan girip sizde bütün kategorilerde, zevkiniz dahilinde oyunuzu kullanabilirsiniz. Çok sevilen kazansın :) Bizde şarkı dinleyelim..

Haydi oturmaya mı geldik biraz oynayalım. Bu ara sıkça dinliyorum şu aşağıdaki şarkıyı. Çok hoşlanıyorum ritminden. Ama hadii sallayın azıcık, kalori yakın. İhticım yok dersenizde spor olsun. Oynama sporu. Formda tutuyor inanın bana :)

8 yorum:

  1. "oynama sporu" literatüre girsin, çok sevdi bu terimi Pinky'cim:)

    YanıtlaSil
  2. manga bu sene bana göre patladı bayılıyorum şarkılarına.

    atiye'nin bu parçasına dinlemeye doyamıyorum yaaa...

    YanıtlaSil
  3. --> literatüre girerse eğer spor salonu benden olsun Kutucum :D toplanır oynarız. kendi işletmemi açarım bu vesileyle :)

    --> bende ilk çıktığından beri seviyorum. Göksel'le filan düet yaptılar, çok iyi gidiyorlar. haydi o zaman oya ve oynamaya Seyhancım :)

    YanıtlaSil
  4. salla salllaaa ohh yandan yandannnn enerci doldum bi anda :D:D

    YanıtlaSil
  5. --> eveet güzel fikir. disko gibi ama değil. mesela 'ütü yaparken, diş fırçalarken, cam silerken nasıl oynanır' soruları üzerine kategoriler geliştirebilirm Kutucum :D

    --> uyku saatin geldi Damlocanım ne enercisi. 4 dakikan geçmiş bile :D

    YanıtlaSil
  6. Pinkycan verdim oyumu Mangaya.

    Ama dans ederken gerçekten çok kalori yakılıyor.

    YanıtlaSil
  7. kazandıracağız bu senede kendi kendimizi :))
    heryer oynuyor ya ondan heralde Yıldızcım :) yeni ata sporumuz :)
    bide resmin çok şeker olmuş Yıldızcım. :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)