27 Kasım 2009 Cuma

bayramlaşmalar...



Bu hayvancıklar şu anda birilerinin midesinde malesef :( Halbuki ne de güzel bakışmıştık dün onlarla. Bakıştığım şeyleri yiyemiyorum. Balıklar da dahil. Küçükken merak edip seyrettiğim kurban merasimlerinin etkisi çok büyük bu durumda.

Neyse, bu işler böyle yürüyor...

Blog dünyasında bayramlaşmayı sevdim ben. Bu blogdaki ikinci bayramım. Kendimi bayramlaşmaya gelen komşuma iade-i ziyarete gitmiş gibi hissediyorum bir tıkla. Geleneklerimizi burada da bozmuyoruz, çok sevimli bir durum :)

Blogun bir kapısı olsa orada durur, ayakkabıları çevirir :), çikolata - Johnson's baby ikram ederim. Yaparım bilirsin :)

9 yorum:

  1. iyi bayramlar :)
    Fotoğrafı görünce üzüldüm..

    YanıtlaSil
  2. merhabalar, pinky'nin anlamı ne güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  3. Yaparsın, hatta çikolataların ambalajı bile pembe olur eminim Pinky'cim:)

    YanıtlaSil
  4. Sen zaten blog dünyasının bir kapısı olsa diye yazmışsın ya Pinkymde kapıda durmalı şeker kolonya vermeli diye hayal ettim hemen.Sonra sen de yazmışsın;güzel bayramlar pembe şekerim:))

    YanıtlaSil
  5. -->haha :) küçükkende postacı kostümü giyip kreş balosunda şeker tutmuştum. çok şeverim şeker tutmayı Yıldızcım :) Güzel bayramlar Yıldız Kelebeğim :)

    --> :) Hoşgeldin bloguma Denizcim. tanımlamamı beğenmene sevindim :)

    --> İçindeki çikolatalar bile pembe olur Kutucum :D

    --> İyi bayramlar Dominikacım :) Bende üzülüyorum onlara ama naparsın işte kaderleri.

    YanıtlaSil
  6. ulaa cansıns çook pahalı duru neyine yetmio :D:D

    YanıtlaSil
  7. toptan alırsak ucuza gelir :) hem mis gibi kokacaksınız, fenamı Damlocanım? :)

    YanıtlaSil
  8. ikram etmiş kdr oldun şekerim :))

    YanıtlaSil
  9. afiyet olsun o zaman Seyhancım :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)