19 Kasım 2009 Perşembe

böhü, öhü, hü, ü...

Durum Raporu:
Giderek daha az konuşuyorum. Sesim hafif kalın, yada kulaklarımda problem var.

Gözlerimi şiş gibi hissediyorum, o halde şişler..

Ve giderek burnum daha çok akıyor ya da bana öyle geliyor...

Burnum aktığı için başımda ağrıyor. Beynimin yerinde pamuk filan var gibi.

Grip değilimdir ben canıım diye kendimi avutuyorum. Dinlenince geçecek dimi? :(

Ateşim yok, hiç olmadı neyse ki. Tek başarım bu.

Genel olarak uykum var, ilacın yan etkisi olsa gerek.

Bu kadar :)



Bir de seni özlüyorum blog. Yazamayınca bi garip hissediyorum. Arada blogcanlarıma bakıyorum. Çok uzun süre oturamayınca (başımı tutamıyorum) çok yorum yazamadan ayrılıyorum bilgisayarın başından. İşte böyle. Özlüyorum...

Bir de eskiden grip olup ateşimden acillik olduğumda doktorun bana söylediğini söyleyeyim tam olsun. 'Doktorsuz 1 haftada ilaçla 7 günde geçer.' demişti. 4 gün gitti,3 gün kaldı. Çoğu gitmiş azı kalmış, mutlu olmalıyım. Pembe camlı gözlüklerimi takıp uzanayım ben :)

13 yorum:

  1. ay kıyamam sana geçmiş olsun tatlım.. dikkat et kendine daha ağırlaşmasın bari bebeğim

    YanıtlaSil
  2. caanıımmm gçmiş olsun.....bende hasta olunca pamuk yutmuş gibi hissederim boğazım bi garip olur....:(dikkat et kendine sahalra geri dön....:)

    YanıtlaSil
  3. ahh cnmmm.. çook geçmiş olsun!!

    YanıtlaSil
  4. Canım pinky'im benim ya, çok büyük geçmiş olsun. Sen patilerini uzat iyice dinlen, blogcanların yolunu gözlüyor merak etme:)

    YanıtlaSil
  5. çok geçmiş olsun..bol bol portakal suyu iç. limon ve greyfurtta sık içine :) iyileşince nasılsa yazarsın yat dinlen :))

    YanıtlaSil
  6. Hahahah, ayy çok güldüm bu "doktorsuz 1 haftada, güneşle 7 günde geçer" sözüne.Tam inek şabana söylenecek bir atasözü olmuş, öyle hayal ettim yani.
    Tatlım, çok geçmiş olsun, pembe pembe olmuştur burnunda :-)
    Hadi iyileş bir an önce :-)

    YanıtlaSil
  7. Geçmiş olsun pembe pamuk şekerim...

    YanıtlaSil
  8. Kuzucuuum, iyi misiiin, hala atesin falan yok di mi, hadi iyi ol, ne olur, uzme beni

    YanıtlaSil
  9. --> sağol Edicim. sürekli yokluyorum kendimi, ağırlaşmıyorum çok şükür :)

    --> teşekkürler Pofişcim. evet ya pamuk yutmuş gibide hissediyorum, garip bir his :)

    --> Sağolasın Seyhancım :) geçiyor.

    --> Ah Canım Kutucum teşekkür ederim. Uzatıcam birazdan yine patilerimi. Her uzattığımda seni hatırlayıp gülümsüyorum :)

    --> İçiyorum içiyorum. Annem sıkıp sıkıp, demleyip demleyip getiriyor, içmediğim kalmadı Dominika :) teşekkür ederim.

    --> yaa öyle dedi Nihancım. diyen de kardiyalogtu. çarpıntıdan ölcem adam espri yapıyor diye dövücektim oracıkta :) haklı çıktı ama. burnumda silmekten pembeleşti :) pul pul olmassın diye bir peçete bir krem sürüyorum.

    --> Sağol Yıldızım Kelebekim :) iyileşiyorum sayenizde.

    --> Canım Gö'kem yok ateşim merak etme, üzülme seen. iyileşiyorum, daha iyiyim bugün. ateşsiz ilk hastalığım, büyük başarı gösteriyor bünyem :) bu iyiye işaret dimi.

    YanıtlaSil
  10. ateşin yok, burnunda akıyor... demekki korkacak birşey yok... iyi bak kendine şeker kız, fazla özletme bizi :)

    YanıtlaSil
  11. evet evet korkulacak bişey yok galiba :D kendime sürekli ateşim olmadığı için şanslı olduğumu hatırlatıyorum Tibetin şeker anneciği :)

    YanıtlaSil
  12. Pinkycim bende oldum böyle çabucak geçti..
    bol bol mandalina tatlım :) durmadan ye!:)
    geçmiş olsun fındık!

    YanıtlaSil
  13. mandalina hiç yemezdim şimdi zorla yiyorum Mervecim :) teşekkür ederim. sen atlatmışsın ne güzel geçmişler olsun sanda :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)